هم اندیشی مدیرکل با باشگاه داران بدنسازی و پرورش اندام استان

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۳:۳۶:۳۸
کد خبر: ۱۰۰۴۴۶۵
هم اندیشی مدیرکل با باشگاه داران بدنسازی و پرورش اندام استان
جلسه باشگاه‌داران با مسئولین ورزش استان روز گذشته در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد،نمایندگان مربیان و باشگاه‌داران ورزشی فعال در رشته بدنسازی و پرورش اندام جلسه‌ای  را در سالن اجتماعات اداره کل برگزار کردند، در این جلسه فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، محسن پورتقی معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان،علی اصغر حسنی مدیر بهداشت محیط حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مهدی سلاطین رییس اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی و سروش پورآزاد رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی حضور داشتند.

در این جلسه باشگاهداران به بیان مشکلات و پیشنهادات در خصوص تعطیلی‌های اماکن ورزشی پرداختند همچنین در این جلسه علی اصغر حسنی مدیر بهداشت محیط حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد، به منظور تشریح پروتکل‌های بهداشتی در زمان بازگشایی و همفکری با باشگاه‌ها و مربیان ورزشی برای گذر از شرایط موجود صحبت‌هایی را ارائه کرد.

فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در این جلسه گفت: لحظه به لحظه در جریان مشکلات و شرایطی که برای باشگاه‌ها به وجود آمده هستیم و هیات بدنسازی و پرورش اندام در این زمینه در حال پیگیری و تلاش است تا هرچه سریعتر شرایط بازگشایی و فعالیت باشگاه‌های ورزشی را فراهم کند، اما با وجود جلسات مختلف و بیان پیشنهادات متعددی از سوی باشگاه‌ها برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد مقابله با بیماری کرونا معتقد است باید مرحله به مرحله اصناف مختلف به شرایط عادی و فعالیت خود باز گردند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: در این جلسه تلاش شد تا با حضور نماینده دانشگاه علوم پزشکی پروتکل‌های بهداشتی و پیشنهادات باشگاه بررسی شود تا در ستاد مقابله با بیماری کرونا استان آن‌ها را طرح کنیم. امیدوارم با ادامه روند نزولی شیوع بیماری کرونا در استان به زودی در خصوص بازگشایی باشگاه‌ها تصمیم‌گیری شود.

سروش پورآزاد رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی به تشریح مشکلات باشگاه‌ها پس از 3 ماه تعطیلی و وضعیت کسب و کار آن‌ها پرداخت، همچنین پیشنهاداتی هم از سوی او به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فعالیت ساماندهی شده در باشگاه‌های ورزشی ارائه شد که به مراتب می‌تواند بهتر از ادامه وضعیت موجود و برخی فعالیت‌های مخفیانه داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز