در نشست هم اندیشی دفاتر هواپیمایی عنوان شد؛

پروازهای فرودگاه پیام البرز رونق می گیرد

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۲:۴۰
کد خبر: ۱۰۰۴۸۳۵
پروازهای فرودگاه پیام البرز رونق می گیرد
نشست هم اندیشی دفاتر هواپیمایی کشور با حضور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام ، مدیر کل گردشگری استان البرز و مدیران و مسئولان سازمان هواپیمایی کشور و نمایندگانی از دفاتر استان های البرز و تهران با هدف توسعه پروازهای مسافری در فرودگاه بین المللی پیام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، این نشست با هدف هم افزایی بین دفاتر و آژانس های هواپیمایی  برای توسعه  پرواز های مسافری فرودگاه پیام و همچنین بررسی راهکار های لازم برای تقویت بخش مسافری فرودگاه و استفاده بهینه از ظرفیت موجود در استان برگزار شد.

در این جلسه مدیرعامل فرودگاه بین المللی پیام ضمن ارائه گزارشی از فرایند اخذ مجوز های لازم  و کسب استاندارد های لازم برای پروازهای مسافری فرودگاه پیام گفت: برای توسعه پروازهای فرودگاه پیام از ظرفیت سرمایه گذار خارجی استفاده شده است.

نادر ثناگو مطلق اظهار امیدواری کرد: با پیگیری و حضور جدی دفاتر هواپیمایی مستقر در استان البرز و تهران نسب به توسعه پروازها اقدام شود.

در این جلسه  باریکانی مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی ضمن اعلام آمادگی سازمان هواپیمای کشورر برای  توسعه پرواز های فرودگاه پیام خاطر نشان کرد : سازمان هواپیمایی کشور امکانات لازم را برای تحقق این مهم به کار گرفته و امیدوار هستیم به زودی شاهد رونق گرفتن پروازهای مسافری در استان البرز و فرودگاه بین المللی پیام باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز در این نشست از اعلام آمادگی مجموعه خود برای پیگیری مطالبات دفاتر هواپیمایی خبر دادو گفت : اتفاق بزرگی در استان رخ داده است که  در حوزه گردشگری هم آثار خوبی خواهد داشت بنا براین این موضوع نیازمند حمایت و حراست برای رسیدن به هدف غایی است.

محمدی ادامه داد : قطعا جلساتی با ریاست استاندار البرز برای برنامه ریزی توسعه پرواز های مسافری فرودگاه بین المللی پیام برگزار خواهیم کرد.

در ادامه رفیعی رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران ضمن بیان اینکه توسعه  پرواز ها موجب رونق کسب وکار دفاتر هواپیمایی خواهد داشت گفت: هدف از برگزاری این جلسه ایجاد هم بستگی و همدلی برای تحقق آرزوی دیرینه شهروندان استان البرز است و تمام دفاتر هواپیمایی های استان باید از ظرفیت ایجاد شده در فرودگاه پیام استفاده کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز