مدیرکل میراث‌فرهنگی لرستان خبرداد :

ورود تورهای گردشگری به استان لرستان ممنوع شد

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۴:۵۴
کد خبر: ۱۰۰۴۹۳۱
ورود تورهای گردشگری به استان لرستان ممنوع شد
سید امین قاسمی از ممنوعیت ورود تورهای گردشگری به کلیه مناطق و جاذبه های گردشگری استان لرستان تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛قاسمی در این خصوص ،اظهار کرد:  بر اساس دستورالعمله ای ابلاغی ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا، تمامی تورهای گردشگری از زمان اپیدمی شیوع ویروس کرونا در کشور تاکنون تعطیل می باشد.

او با اشاره به تعطیلات پایان ماه مبارک رمضان و احتمال ورود تورهای گردشگری به استان تصریح کرد: از ورود کلیه تورهای گردشگری بومی و غیر بومی به استان ممانعت به عمل خواهد آمد و این پیشگیری تا زمان از سرگیری فعالیت دفاتر مسافرتی-گردشگری و ابلاغ مجدد از سوی ستاد استانی مبارزه با کرونا ادامه خواهد داشت.

قاسمی  با اشاره به اینکه بعضی از شهرهای  استان از سوی ستاد مدیریت بیماری کرونا به صورت وضعیت قرمز اعلام شده اند تاکید کرد: با هدف حفظ سلامتی مردم، تا اطلاع ثانوی ورود به کلیه مناطق گردشگری استان لرستان ممنوع می باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان ضمن تاکید بر ضرورت همکاری شهروندان در به حداقل رساندن مسافرتهای غیرضروری اظهار داشت: هر شهروند بومی یا غیر بومی به هر نحوی به محدوده مناطق جاذبه های گردشگری ورود پیدا کنند با برخورد قانونی پلیس مواجه خواهد شد و باید آگاه باشند که این‌ ممانعت به منظور حفظ سلامتی آنان اعمال می شود.

قاسمی اضافه کرد: در این خصوص استثنایی وجود ندارد لذا برپایی هر گونه چادر و کمپ در حوالی مناطق گردشگری توسط هر ارگان، اشخاص بومی، محلی و یا گروههای ورزشی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در پایان گفت: در شرایط کنونی کشور مقابله با ویروس کرونا بیش از هر چیزی برای همه سازمانها اهمیت دارد و به یاری خداوند پس از غلبه بر این ویروس منحوس، همچنان بهشت لرستان با آغوش باز پذیرای گردشگران عزیز خواهد بود.

 

نظر شما