نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی؛

روز قدس بزرگ‌ترین روز اعتراض جهان اسلام به مسئله فلسطین است

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۰:۳۸
کد خبر: ۱۰۰۴۹۵۲
روز قدس بزرگ‌ترین روز اعتراض جهان اسلام به مسئله فلسطین است
حسینعلی شهریاری با اشاره به این که مجموعه اقدامات آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی، اهمیت دفاع از فلسطین را دو چندان کرده است؛ گفت: همه مسلمانان جهان باید روز قدس را فرصتی برای اعلام انزجار از یهودیان بدانند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق فرموده حضرت امام (ره) و تفکر مقام معظم رهبری اسرائیل باید محو شود و کشوری در چند سال آینده به این نام وجود نخواهد داشت.

وی افزود: رژیم اشغالگر صیهونیست ها در سال ۱۹۴۸ توسط انگلیس مکار، حیله گر و به کمک آمریکا سرزمین فلسطین را تخریب و از آن زمان بسیاری از مسلمانان را به شهادت رساند و مردم این کشور را آواره کردند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشور فلسطین توسط یهودیان غصب و اشغال شده است و سرزمین اشغالی رژیم صهیونیستی پایدار نخواهد ماند.

وی اضافه کرد: رژیم اشغالگر قدس هر روز به دنبال ایجاد توطئه های جدید است که بتواند علاوه بر فلسطین به دیگر کشورهای مسلمان چون لبنان و سوریه ورود پیدا کند و سرزمین های بیش تری را اشغال کند.

شهریاری عنوان کرد: رژیم اشغالگر قدس دولتی بی غیرت است که به زنان و مردان رحم نمی کند و اقدام به کودک کشی می کند.

وی با بیان این که یهودیان و رژیم اشغالگر صیونیست ها مخالفان با حکومت خود را ترور می کنند؛ تصریح کرد: روز قدس اعتراض عمومی مسلمانان علیه این حکومت و دولت غاصب است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخن امان راحل که مسلمانان روزی با هم متحد شوند و هر مسلمان یک سطل آب بریزد اسرائیل از بین می رود، گفت: این رژیم اشغالگر صیهونیست ها به زودی نابود می شود.

وی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران از کشور مظلوم فلسطین نهایت حمایت معنوی و تجهیزاتی را دارد و در حالی که کشورهای چون امارات، بحرین، اردن تمام توان خود را در از بین بردن مسلمانان به کار گرفتند.

این مقام مسئول گفت: روزی خواهد آمد که مردم مسلمان در کشورهای عربی علیه آنان قیام اسلامی به پا و رژیم اشغالگر صیهونیست ها را نابود کنند.

 

 

نظر شما