مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز :

مجتمع فنی شهرک های صنعتی البرز ایجاد می شود

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۳:۵۸:۱۶
کد خبر: ۱۰۰۵۰۰۸
مجتمع فنی شهرک های صنعتی البرز ایجاد می شود
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز با اشاره به اجرای پروژه اشتغال مهارت محور در این استان گفت: ما این پروژه را به صورتی تدوین کرده ایم که قبل و بعد آموزشهای ما به جایی وصل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز ،تقی غیاثی تبار گفت: به دلیل اینکه حدود ۷۵درصد آموزش های مهارتی، به صورت عملی و به نسبت سایر آموزشها گران قیمت و پرهزینه است، باید به صورت هدفمند اجرا شده و بر اساس سفارش، آموزش صورت پذیرد.

وی وجود نیروی کار ماهر را عامل اصلی افزایش بهره کاهش ضایعات و کاهش حوادث ناشی از کار عنوان کرد و با اشاره به راه اندازی سامانه اشتغال مهارت محور خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی از طریق این سامانه می توانند نوع نیاز به نیروی کار ماهر را ثبت و اداره کل هم در راستای نیاز این واحدها، اقدام به تربیت و آموزش نیروی کار ماهر خواهد نمود.

غیاثی تبار در ادامه از برنامه ریزی برای راه اندازی مجتمع فنی در استان البرز با مدل و الگوی جدید برای اولین بار در کشور خبر داد و افزود:مجوز این مجتمع که جزء مصوبات شورای مهارت استان و مورد تاکید رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نیز می باشد، به شرکت شهرکهای صنعتی  واتاق بازرگانی البرز داده خواهد شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز از دیگر برنامه های در حال اجرای اداره کل را راه اندازی مرکز تخصصی کارآفرینی و کسب و کار در البرز عنوان و اظهار کرد:این مرکز به عنوان یک مرکز بین بخشی خواهد بود و قصد داریم بحث کارآفرینی سازمانی را پیاده سازی کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز