معلمی که با فداکاری به جنگ سرطان رفته است:

شوق دانش آموزان دوای درد من است

۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۹:۵۲:۲۴
کد خبر: ۱۰۰۵۲۹۵
شوق دانش آموزان دوای درد من است
عبدالله بدری شیروانی معلم آزادشهری که با وجود دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان دست از رسالت خود برنداشته و همچنان پای تخته و کلاس درس حاضر میشود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، حجت الاسلام عبدالله بدری شیروانی معلم دبیرستان و هنرستان کار و دانش غیرانتفاعی پسرانه «نیکان» شهرستان آزادشهر که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم میکند اما همچنان پای عهد خود ایستاده و باوجود بیماری مرخصی را نمپپذیرد و به تدریس مشغول است. به مناسبت نخستین روزهای بازگشایی مدارس بعد از تعطیلات به دلیل کرونا گفت و گویی را با این معلم دلسوز و فداکار ترتیب داده ایم که مشروح آن را در ادامه مشاهده میکنید:

معلم فداکار آزادشهری با بیان اینکه وقتی به مرخصی به دلیل بیماری فکر میکردم دور ماندن دانش آموزان از درس و مدرسه مرا سخت ناراحت میکرد، افزود: ازهمان ابتدای سال تحصیلی با وجود بیماری تصمیم خود را گرفتم و عقب نشینی نکردم چرا که بدون بچه ها نمیتوانم زندگی کنم.

عبدالله بدری شیروانی با اشاره به اینکه از همان ابتدا فکر مرخصی را از ذهنم پاک کردم، اظهار کرد: تصمیمم بر آن شد که با روحیه و امید به کارم ادامه دهم و هرگز هم در کلاس درس احساس ناراحتی و درد نکردم.

وی کلاس و تدریس را مسکنی برای دردهای خود خواند و گفت: به هیچ قیمتی نمیتوانم دانش آموزانی را که با هزار امید و آرزو‌ به من دل بسته اند را رها کنم.

معلم دلسوز آزادشهری با تاکید بر اینکه پزشکان عقیده بر مرخصی و استراحت من داشتند، خاطرنشان کرد: در ابتدای سال تحصیلی مراحل شیمی درمانی را آغاز کرده اما نتوانستم مدرسه را ترک کنم.

وی با اشاره به تغیبر رفتار دانش آموزان بعد از حضور در کلاس با وجود بیماری، تصریح کرد: شوق و انگیزه دانش آموزانم با دیدن من برای درس خواندن بیشتر شده است.

گفتنی است این معلم دلسوز و با روحیه در سال جاری از سوی نماینده مردم رامیان و آزاد شهر در مجلس شورای اسلامی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفته است.

 

نظر شما