استاندار گلستان:

منابع استان در سالجاری تفاوتی با سال قبل ندارد/ تکمیل پروژه های نیمه کاره در اولویت است

۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۸:۳۹
کد خبر: ۱۰۰۵۳۰۲
منابع استان در سالجاری تفاوتی با سال قبل ندارد/ تکمیل پروژه های نیمه کاره در اولویت است
استاندار گلستان با اشاره به منابع مالی و اعتباری استان گفت: در سالجاری پروژه جدیدی را آغاز نخواهیم کرد و تلاش می کنیم پروژه های نیمه کاره در نقاط مختلف استان را تکمیل کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: هادی حق شناس در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تصریح کرد: تلاش داریم با استفاده از منابع محدود حداکثر بهره وری را ایجاد کنیم و در این مسیر بیشتر بودجه عمرانی استان را در جهت تقویت طرح های کشاورزی, آبی, زیرساختی و گردشگری کرده ایم تا بتوانیم در سال جهش تولید اقدامات تاثیرگذاری را به انجام رسانیم.

وی افزود: رشد تولید محصولات کشاورزی استان در سالجاری مصداق جهت تولید است.

استاندار گلستان یادآور شد: وجود مرکز تحقیقات کشاورزی استان نقش بالایی در امنیت غذایی کشور  دارد و این مرکز  صددرصد بذر ۳۵۰ هزار هکتار سطح زیر کشت گندم در گلستان را تامین می کند.

حق شناس ادامه داد: بخش عمده ای از درآمد های کشور حاصل از نفت بوده که با توجه به تحریم ها ظالمانه و غیرقانونی تحت الشعاع قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد : منابع استان در سالجاری تفاوتی با سال قبل ندارد و باید با اولویت بندی دقیق, پژوره های تاثیر گذار را سریعتر تکمیل کرد.

استاندار گلستان در بخشی از سخنان خود با اشاره به اهمیت روابط عمومی در دستگاه ها گفت: روابط عمومی ویترین اقدامات دستگاه هاست و مدیران دستگاه های اجرایی باید با تهیه امکانات مورد نیاز روابط عمومی و آموزش مناسب, توجهی بیش از پیش به آنها داشته باشند.

 

 

نظر شما