مدیرکل میراث‌فرهنگی لرستان خبرداد :

ممنوعیت ورود به کلیه جاذبه های گردشگری لرستان /جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی به لرستان تا اطلاع ثانوی

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۴:۴۶:۳۴
کد خبر: ۱۰۰۶۱۰۰
ممنوعیت ورود به کلیه جاذبه های گردشگری لرستان   /جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی به لرستان تا اطلاع ثانوی
سید امین قاسمی از ممنوعیت ورود به کلیه جاذبه های گردشگری و نیز تردد خودروها با پلاکهای غیر بومی در لرستان طبق تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ قاسمی با بیان این خبر ،اظهار کرد: بنا بر تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و با توجه به قرار گرفتن استان در وضعیت هشدار بیماری کرونا، کلیه جاذبه های گردشگری، مراکز تفریحی، بوستانها و تفرجگاه ها، تاسیسات گردشگری و هتل‌های استان تا پایان هفته جاری جمعه ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ به طور کامل تعطیل می باشند.

دبیر ستاد خدمات سفر استان با اشاره به جلوگیری از ورود خوردروها با پلاک غیر بومی به استان افزود: همچنین ورود به مسیرهای منتهی به جاذبه های گردشگری برای عموم چه خودرو با پلاک بومی و چه غیر بومی نیز ممنوع می باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تاکید کرد: در صورت تردد در اطراف و مسیرهای منتهی به جاذبه های گردشگری پلیس مطابق قانون با رانندگان خاطی برخورد قانونی خواهد کرد.

قاسمی در پایان گفت: همچنین بر اساس مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، فرمانداران هر شهرستان موظف به مسدود کردن مسیرهای منتهی به مناطق گردشگری شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز