فرمانده سپاه استان البرز:

خرمشهر، نقطه عطف هشت سال دفاع مقدس بود

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۸:۰۲:۱۴
کد خبر: ۱۰۰۶۱۶۳
فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه آزاد سازی خرمشهر نقطه عطف هشت سال دفاع مقدس بود است، گفت: شهری را که دشمن با 23 روز تلاش و سختی تصرف کرده بود طی 24 ساعت توسط رزمندگان ایرانی پس گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ سردار یوسف مولایی ضمن گرامیداشت سالروز سوم خرداد، اظهار کرد: هر ساله در این روز طی مراسمی همزمان مزار شهدا توسط اقشار مردمی گلباران می‌شد اما با توجه به شیوع ویروس کرونا این اقدام در سال جاری به صورت یکپارچه انجام نشد.

وی افزود: نیروهای سپاهی استان و نیروی انتظامی امسال نیز به مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس رفتند تا همچون سال‌های گذشته این آئین را گرامی بدارند؛ زیرا ارادت قلبی به شهدا و کمک گرفتن از شهیدان زنده به انسان برای رسیدن موفقیت کمک خواهد کرد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، آزادی خرمشهر را نقطه عطف هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: دشمن به هیچ وجه تصور نمی‌کرد خرمشهر را که بعد از 23 روز به دست آورده است در یک روز از دست بدهد.

وی یادآور شد: صدام خرمشهر را ناموس عراق خطاب کرده بود و به نیروهای خود هشدار داده بود که تحت هیچ شرایطی این شهر را به ایران پس ندهند اما اتحاد و توان نیروهای الهی در کنار امدادهای غیبی کمک کرد تا طرف 24 ساعت خرمشهر به ایران بازگردد.

سردار مولایی همچنین عنوان کرد: در زمان هشت سال دفاع مقدس نیز دشمن همواره سعی در ایجاد تفرقه میان مردم کشور ما داشت اما همیشه رمز موفقیت و سربلندی در اتحاد بوده است و به امید خدا همدلی و اتحاد را تا ظهور صاحب الزمان (عج) ادامه خواهیم داد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز