با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار مازندران انجام شد؛

افتتاح پروژه‌ باند جدید فرودگاه رامسر

۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۳:۳۴:۳۷
کد خبر: ۱۰۰۶۷۳۰
با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و احمد حسین‌زادگان، استاندار مازندران، پروژه‌های باند جدید فرودگاه رامسر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از رامسر؛ با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، احمد حسین‌زادگان، استاندار مازندران، شمس‌الدین حسینی، نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس یازدهم و برخی مدیران استانی پروژه‌های باند جدید فرودگاه رامسر افتتاح شد.

 

ساخت این باند با طول 2700 متر و عرض 45 متر، با اعتبار 1100 میلیارد ریال سال 88 براساس مصوبه دولت و توسط وزارت راه و شهرسازی به عنوان مجری آغاز شد.

 

در سال 95 عملیات ساخت پل، سیویل ورک روشنایی باند و خط کشی انجام شد و در ماه‌های اخیر نیز با اختصاص 70 میلیارد ریال اعتبار عملیات بهسازی و توسعه اپرون و تاکسیوی و نیز دوربرگردان هواپیما را به همراه روشنایی باند انجام شده و برای افتتاح این باند، 9 مانع طبیعی و ساختمانی برطرف شده است.

با بهره‌برداری از باند بتنی فرودگاه رامسر امکان نشست و برخاست هواپیماهای متوسط پیکر از جمله ایرباس 320 فراهم می‌شود.

احمد حسین‌زادگان، استاندار مازندران، در این مراسم گفت: مازندران خدمات ملی را با امکانات محلی ارائه می‌دهد ولی در پروژه توسعه فرودگاه رامسر امکانات ملی تجهیز شده که این مهم مرهون‌ توجه دولت و حمایت های وزیر راه و شهرسازی است. ‎

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه این اقدام مهم دولت با تلاش‌های قابل تقدیر وزیر راه و شهرسازی عملیاتی شده، خاطرنشان کرد: توسعه زیر ساخت‌ها و ساختارها موجب رونق و پیشرفت در سایر بخش‌ها بویژه گردشگری و  اقتصادی می‌شود.

استاندار مازندران تصریح کرد: در حوزه محورهای مواصلاتی در استان  اتفاقات خوبی صورت گرفته و به نوعی 60 درصد از پروژه‌های راه و شهرسازی مازندران در این دوره  محقق شده است.

حسین‌زادگان اظهار کرد: پروژه محور تنکابن- الموت قزوین نیاز به بیش از دو هزار میلیارد تومان اعتبار دارد که با پیگیری‌های صورت گرفته و رفع موانع و ورود بخش خصوصی در آینده شاهد افتتاح این پروژه مهم  می‌باشیم و پروژه کریدور شرق به غرب مازندران نیز به عنوان یک اولویت با حمایت‌های وزیر راه و شهرسازی در مسیر اجرا قرار خواهد گرفت.

نماینده عالی دولت در استان یادآور شد: روحیه مطالبه‌گری در مردم، موجب توسعه و پیشرفت استان می‌شود لذا پرداختن به متن واقعی مطالبات موجب تحرک مدیران و دستگاه های اجرایی شده و تنها در سایه وحدت و همدلی می‌توان به اعتلا و شکوفایی مازندران امید داشت.

NewsImage79048596c795b624-0815-4035-bf39-4cd0352c240b

NewsImage11464566958efe35-3e97-48c6-bc53-8f7b0b73f44b

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز