بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان از یک آموزشگاه موسیقی

۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۳:۵۶:۵۶
کد خبر: ۱۰۰۷۰۴۴
بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان از یک آموزشگاه موسیقی
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به منظور بررسی وضعیت آموزشگاهها و موسسات فرهنگی هنری پس از بازگشایی و بررسی میزان خسارت تعطیلات بیماری کرونا به مراکز فرهنگی هنری، از آموزشگاه آزاد موسیقی شمیم بازدید کرد.

دکتر جعفر مروارید در این بازدید اظهارکرد: در ایام شیوع کرونا، اقشار آسیب پذیر دچار مشکلات مضاعفی شدند. مراکز فرهنگی هنری، گروههای هنری و هنرمندان به کمک آمدند و سعی کردند با برگزاری برنامه های فرهنگی، هنری روحیه نشاط و شادابی جامعه حفظ شود و این باعث افتخار ماست که یک آموزشگاه تا این حد دغدغه مندی دارد و به کمک گروههای آسیب پذیر شتافته است، امیدواریم این اداره کل هم بتواند در انجام این خدمت رسانی کمک و حمایت لازم را داشته باشد.

در این بازدید که محمد رضا محمدی معاون هنری و سینمایی این اداره کل و مجتبی قیطاقی رییس انجمن موسیقی استان حضور داشتند، شیما شریفی مدیر این آموزشگاه گزارشی از اقدامات آموزشگاه در ایام بیماری کرونا ارائه کرد.

وی گفت: در تمامی سال، برنامه هایی ویژه کودکان مبتلا به سرطان را در بیمارستان داریم که گروههای هنری نیز همکاری ویژه ای دارند، در ایام بیماری کرونا نیز برنامه های ویژه تئاتر و موسیقی، به منظور افزایش روحیه و نشاط برگزار شده است.

وی هزینه درمان کودکان مبتلا به سرطان را بسیار بالا دانست و گفت: کمک های خُرد مردم می تواند در زمینه تامین دارو و هزینه های درمان حمایت خوبی باشد، اگر گروههای مردمی کمک نکنند، کار تامین این هزینه ها بسیار سخت است و در هر صورت باید این هزینه ها تامین شود.

 

 

 

نظر شما