به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران :

افتتاح سه باب مدرسه در مناطق صعب العبور لرستان

۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۷:۱۹:۲۴
کد خبر: ۱۰۰۷۱۹۱
به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ،سه باب مدرسه با ۵ کلاس درس در مناطق صعب العبور عشایری افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، با حضور سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه پاسداران لرستان ، امیر غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس استان ، حجت الاسلام و المسلمین سوری امام جمعه شهرستان چگنی ، ترابی نژاد فرماندار ، مرتضی خرم آبادی معاونت مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس لرستان ،  فرید بهرامی معاون آموزش و پرورش استان و دهقان مدیر آموزش و پرورش مناطق عشایری لرستان ، ۳باب مدرسه با ۵ کلاس درس و با صرف اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال در منطقه صعب العبور بخش شاهیوند شهرستان چگنی افتتاح شدند.

در این مراسم سردار کشکولی اظهار داشت : تمام تلاش ما زدودن گرد محرومیت از چهره مناطق محروم کشور است و در این راه ، خود را خادم ملت شریف ایران دانسته و تمام فعالیت خود را با منت پذیری از مردم عزیز میهن نمان انجام می دهیم.

 

وی افزود: اینگونه فعالیت ها ، گوشه ای از مردم سالاری دینی است که در سایه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با به ثمر نشستن خون پاک شهدای والا مقام محقق شده است.

وی تصریح کرد: امروز علاوه بر ساخت فضاهای آموزشی ، شاهد افتتاح خانه برای چند نفر از اهالی روستا و نصب منبع آب و مشروب نمودن چند پارچه آبادی از آب سالم توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) نیز هستیم.  

در ادامه این مراسم ، مهندس امیر غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس گفت: امروز شاهد افتتاح ۳ باب مدرسه با ۵ کلاس درس هستیم که به همت فرماندهی سپاه پاسداران در روستاهای هودر بساط بیگی ، سیاه چم و پیری چناران بخش شاهیوند با صرف اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال ساخته و در اختیار آموزش و پرورش عشایری قرار گرفته است.

خبرنگار :محمود داودی نژاد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز