مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل

افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی تعرفه باشگاه‌های ورزشی اردبیل

۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۰۸:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۷۲۷۷
افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی تعرفه باشگاه‌های ورزشی اردبیل
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت:تعرفه باشگاه‌های ورزشی استان بین ۱۵ تا ۲۰ درصد درسالجاری افزایش پیدا کرده است

به گزارش برنا؛سجاد انوشیروانی در جلسه بررسی تعرفه سال ۹۹ و نرخ گذاری و نظارت استان اردبیل گفت : تعرفه های باشگاه های ورزشی خصوصی که از کمیسیون ماده ۵ مجوز دریافت کردند نسبت به سال قبل به میزان ۲۰ درصد افزایش و همچنین تعرفه اماکن ورزشی دولتی واماکن واگذار شده از ماده ۸۸ نیز ۱۵ درصد افزایش یافته است .باتوجه به عدم اعمال افزایش برای خدمات ورزشی دراوقات فراغت درسال گذشته ، تعرفه های فعالیت ورزشی در ۳ ماهه اول نسبت به سال ۹۷ افزایش ۲۰ درصدی داشته است .

او با بیان اینکه این افزایش قیمت باتوجه به افزایش نرخ تعرفه و خسارت‌هایی که باشگاه داران در زمان شیوع ویروس کرونا دیده‌اند در نظر گرفته شده است خاطرنشان کرد: از طرفی تلاش کردیم افزایش تعرفه ها خیلی زیادهم نباشد تا ورزشکاران دچار مشکل نشوند و مردم را نیز از فضای ورزشی دور نکند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ضمن تاکید به بیمه ورزشکاران افزود : تمامی ورزشکاران باید جهت اخذ بیمه ورزشی اقدام کنند و از تمرین ورزشکاران فاقد کارت بیمه باید در باشگاه ها جدا ممانعت شود.
انوشیروانی بااشاره به اینکه تایم اماکن ورزشی و سالن های ورزشی جهت استفاده ‌‌‌‌ ورزشکاران کمتر از یک و نیم ساعت نباشد بیان کرد : باشگاه ها و اماکن ورزشی خصوصی و دولتی نسبت به اخذ پروانه فعالیت ورزشی از کمیسیون ماده ۵ استان اقدام کنند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز