با محوریت استانداری"

تفاهم نامه همکاری دو واحد صنعتی استان اردبیل امضا شد

۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۰۷:۲۸:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۷۲۷۸
تفاهم نامه همکاری دو واحد صنعتی استان اردبیل امضا شد
با محوریت استانداری، تفاهم نامه همکاری دو واحد صنعتی حدید مبتکران مشگین شهر و شیرآلات صنعتی اردبیل امضا شد.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو در جریان بازدید از تولید شیرآلات صنعتی اردبیل گفت:بر اساس این تفاهم نامه ضمن تبادل دانش و فناوری دو مجموعه، برخی قطعات کارخانه حدید مبتکران توسط واحد صنعتی اسدزاده تولید می شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: کارخانه شیرآلات صنعتی در شهرک شماره ۲ از واحدهای صنعتی موفق استان است که نمونه شیرآلات تولید شده خیلی بهتر از کالاهای وارداتی است.

وی افزود: این محصولات اکثرا در پتروشیمی ها، ایستگاه های گاز و شرکت های گاز از این شیرآلات استفاده می شود و باید به این واحدها جهت توسعه کارخانه و ایجاد اشتغال پایدار تسهیلات مورد نیاز داده شود و مورد حمایت قرار گیرند.

وی افزود: شیرالات مورد نیاز پتروشیمی و نفت و گاز و کلیه تجهیزات تقلیل و تقویت فشار گاز در ایستگاه ها در این کارخانه تولید می شود.

وی با بیان اینکه روش فرجینگ در شیرالات اردبیل اجرایی می شود گفت: با راه اندازی این خط تولید از خروج ۳۵میلیون یورو ارز از کشور جلوگیری می شود و ۱۱۸ نفر در این خط تولید شاغل می شوند.

در این بازدید تفاهم نامه ای بین شرکت شیرالات صنعتی اردبیل و کارخانه کامیون سازی مشکین شهر(حدید مبتکران) امضا شد.

استاندار اردبیل گفت: برخی از واحدهای تولید کننده در سطح استان دانش بنیان بوده و در داستای تحقق شعار سال فعالیت می کنند.

وی اظهار کرد: در سال جهش تولید برای پیشگیری خروج ارز از کشور کارخانجات باید جایگزین محصولات وارداتی را تولید کنند که از لحاظ کیفیت و کمیت قابل رقابت با اجناس خارجی باشد.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت ما رسیدگی به مشکلات کارخانه های موجود است افزود: با احصا مشکلات و موانع تولید می توان در رابطه با احیا و ادامه فعالیت این واحدها تصمیم گیری کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز