مدیرکل میراث‌فرهنگی گلستان:

تمامی موزه‌های استان گلستان بازگشایی شد

۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۰:۳۰:۳۷
کد خبر: ۱۰۰۷۳۷۴
تمامی موزه‌های استان گلستان بازگشایی شد
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان در حاشیه بازدید از موزه باستان‌شناسی گرگان گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا، تمامی موزه‌های استان گلستان بازگشایی‌شده و فعالیت خود را ا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سر گرفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: احمد تجری با حضور در موزه باستان‌شناسی گرگان ضمن بررسی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در موزه، از بازگشایی 13 موزه تحت نظارت اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با شیوع بیماری کرونا خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: با ابلاغ این مصوبه موزه‌های استان طبق روال عادی از ساعت ۹ تا ۱۸ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی لازم آماده میزبانی از بازدیدکنندگان خواهند بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی گلستان با اشاره به این‌که با شیوع کرونا ویروس فعالیت موزه‌های استان گلستان محدود و متوقف‌شده بود، اظهار امیدواری کرد: با بازگشایی این مکان‌های فرهنگی و تاریخی ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شاهد حضور بازدیدکنندگان و رونق دوباره این مکان‌ها باشیم.

* مهم‌ترین دستورالعمل‌های حضور در مراکز و سایت‌های تاریخی و موزه‌ها:

بازدیدکنندگان گرامی در هنگام تهیه بلیت حضوری ضمن رعایت فاصله یک متری از نفر جلویی و متصدی کنترل از ماسک و دستکش استفاده نمایید.

بازدیدکنندگان در هنگام بازدید از اماکن تاریخی و موزه‌ها ضمن رعایت فاصله یک متری از نفرات کناری و متصدیان از ماسک و دستکش استفاده نمایید.

مسافران در فضاهای عمومی و سالن‌های انتظار بافاصله ایمن از دیگران روی صندلی‌ها بنشینند و در زمان نشستن از دست زدن به دستگیره‌ها و یا لبه صندلی‌های عمومی خودداری نموده و در صورت تماس دست، دست‌های خود را شستشو دهید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز