قطعه دوم پروژه جاده ازنا_شازندافتتاح شد ؛

استاندار لرستان : بخش اصلی حادثه‌خیز پروژه امروز به نتیجه رسید / تاکید بر تسریع در تکمیل مابقی پروژه

۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۳:۴۵:۴۳
کد خبر: ۱۰۰۷۴۷۲
استاندار لرستان : بخش اصلی حادثه‌خیز پروژه  امروز به نتیجه رسید / تاکید بر تسریع در تکمیل مابقی پروژه
صبح امروز در مراسمی با حضور استاندار لرستان قطعه دوم از محور ازنا شازند به طول ۱۱ کیلومتر افتتاح و به بهره برداری رسید .

به گزارش  خبرگزاری برنااز لرستان ؛ سید موسی خادمی روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از  قطعه دوم پروژه جاده ازنا_شازنددر خصوص این پروژه گفت: این محور از محورهای مهم ، حادثه خیز و پرخطر استان لرستان است که از ابتدای دوره مسئولیتم همواره به عنوان یک پروژه مهم و کلیدی مورد تاکید قرار گرفته است .

او با اشاره به محدودیت اعتبارات مالی گفت : علی رغم کمبود و محدودیت اعتبارات مالی هم از اعتبارات ملی و هم از اعتبارات استانی کمک های زیادی انجام شده تا بتوانیم پروژه را به نتیجه برسانیم و خوشبختانه با همکاری مناسب نماینده محترم شهرستانهای دورود و ازنا توانستیم اعتبارات خوبی را در سطح ملی برای این پروژه جذب کنیم.

 استاندار لرستان در خصوص جزئیات این پروژه گفت: در حال حاضر ۳۵ کیلومتر  این محور در استان لرستان کلاً تعیین تکلیف شده است و یک قطعه آن بالای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته  و تلاش می‌کنیم تا هفته دولت به نتیجه برسد. قطعه دوم به طول ۱۱ کیلومتر با اعتباری معادل ۳۰ میلیارد تومان است که امروز به بهره برداری رسیدو قطعه سوم که حدوداً کمتر از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اعتبار خوبی در بودجه امسال برای آن در نظر گرفته شده که لازم است سرعت کار را بیشتر کنیم .

او تصریح کرد: بخش اصلی حادثه‌خیز این محور را همین قطعه دوم شامل می شود که امروز به نتیجه رسید.

خادمی با تاکید بر تسریع در تکمیل مابقی پروژه، ابراز امیدواری کرد: با اجرای این پروژه مردم ،احساس آرامش بیشتری در این جاده داشته باشند .

او  خاطرنشان کرد: این پروژه از سال ۹۶ تاکنون در حال اجراست و در سال ۹۶ یازده میلیارد تومان در این زمینه هزینه شده و در  دو سال اخیر حدود ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اختصاص داده شده که امیدواریم با سرعت تمام کار را به نتیجه برسانیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز