پیام نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی؛

علیپور خنکداری: رفاه، آرامش و امنیت حداقل خواسته‌هایی است که باید دغدغه هر مسئولی در نظام جمهوری اسلامی باشد

۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۴:۳۰:۰۸
کد خبر: ۱۰۰۷۵۰۰
علیپور خنکداری: رفاه، آرامش و امنیت حداقل خواسته‌هایی است که باید دغدغه هر مسئولی در نظام جمهوری اسلامی باشد
کمال علیپور خنکداری، نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی، در خصوص افتتاح مجلس دوره یازدهم پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

عرض خاضعانه‌ترین سلام‌ها و خالصانه‌ترین درودها خدمت مردم شریف حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی.

مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم از صبح امروز آغاز و فصل جدیدی در قوه مقننه نظام اسلامی شروع گردید که امیدوارم با استعانت از حضرت پروردگار در دوره جدید مجلسی در تراز انقلاب اسلامی شاهد بوده و در کنار همکارانم بتوانیم عزت، سربلندی و رضایت عمومی را برای مردم شریف بدست آوریم.

باور به نصرت الهی و تصمیم‌گیری با در نظر گرفتن منافع عجین شده مردم و نظام، وظیفه شرعی و قانونی آحاد نمایندگان و دیگر مسئولین و کارگزاران نظام می‌باشد و انتظار مردم به عنوان ولی نعمتان ِ نظام از خادمین خود همین مسئله می‌باشد.

کوتاه سخن اگر عرض نمایم در مجلس فعلی باید در بعد قانون‌گذاری از وجود نخبگان و دلسوزان نظام بهره برده و نه در حد شعار که در صحنه عمل از وجود چهره‌های برجسته علمی ،متخصصین و افراد صاحب تجربه بهره ببرد و از آن سو قطعا نیاز مبرم مجلس شفافیت در حوزه‌های مختلف و افزایش نظارت عمومی بر آن می‌باشد که ان‌شاءالله با همکاری و همیاری همکارانم در مجلس در جهت دستیابی به آن اقدام نماییم.

رفاه، آرامش و امنیت حداقل خواسته‌هایی است که باید دغدغه هر مسئولی در نظام جمهوری اسلامی بوده و در کنار توجه به نیازهای فرهنگی جامعه در جنگ حساب شده نرم ِ دشمن بدان‌ها توجه و برای تحقق آن تلاشی بی وقفه انجام دهند.

چهار سال فرصت خدمتگزاری ثمره اعتماد ملت به منتخبین خود می‌باشد و رجاء واثق دارم به پشتوانه اعتماد و حمایت مردم شریف بتوانیم اقداماتی در شأن ایشان انجام داده و با تصمیمات و مصوبات صحیح و نظارت مستمر در حوزه‌های مختلف عمرانی، صنعتی، اقتصادی  کشاورزی و ... پویایی و حرکت بیش از پیش را شاهد باشیم.

خدایا چنان کن سرانجام کار/ تو خشنود باشی و ما رستگار

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز