مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز :

کرونا آسیب جدی به ورزش زد/ضرورت توجه هیئت های ورزشی به مسابقات مجازی

۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۱:۳۸:۱۰
کد خبر: ۱۰۰۷۷۴۴
کرونا آسیب جدی به ورزش زد/ضرورت توجه هیئت های ورزشی به مسابقات مجازی
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که هیئتهای ورزشی و سازمانهای مردم نهاد استان البرز در دوران اوج بحران کرونا سنگ تمام گذاشتند ، تأکید کرد: در چنین شرایطی نیز ورزش نباید تعطیل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز امیر غفرانی اظهار کرد: متأسفانه کرونا آسیب های جدی به ورزش همانند سایر حوزه ها زده است با این حال باید همچنان پروتکل های بهداشتی رعایت شود، چرا که ممکن است در آینده باز هم شاهد اوج گیری و شیوع بیشتر این بیماری باشیم.

وی افزود: تعطیلی باشگاه ها و مسابقات و در پی آن مشکلات مالی بوجود آمده ناشی از کرونا یک چالش بزرگ برای ورزش کشور است.

غفرانی با اشاره به وضعیت استان البرز و مجوز فعالیت 30 رشته ورزشی انفرادی در این استان گفت: باید در این شرایط از ظرفیت خیرین ورزشی بیش از پیش استفاده کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به این که  بحران کرونا تمام دنیا را درگیر کرده و راه حلی جز خویشتن داری و رعایت پروتکل های بهداشتی برای آن وجود ندارد  گفت: همه ما دغدغه ی بازگشایی باشگاه ها و فعالیت های ورزشی را داریم ولی در حال حاضر گریزی از این شرایط نیست.

وی با تأکید بر این که  در چنین شرایطی نیز ورزش نباید تعطیل شود  خاطرنشان کرد: از مردم به خصوص ورزشکاران می خواهیم که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

غفرانی از هیئت های ورزشی خواست تا از برگزاری مسابقات مجازی غافل نشوند و افزود: هیئتهای ورزشی و سازمانهای مردم نهاد استان البرز در دوران اوج بحران کرونا سنگ تمام گذاشتند.

وی اضافه کرد: تهیه بسته های معیشتی برای افراد کم بضاعت، تولید ماسک و اقلام بهداشتی، ضد عفونی سطح شهر و ... از جمله فعالیت های کم نظیر هیئتهای ورزشی و سازمانهای مردم نهاد استان البرز در دوران اوج شیوع کرونا بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در پایان تصریح کرد: تا جایی که در توان اداره کل ورزرش و جوانان استان البرز بود در جهت مقابله با ویروس کرونا تلاش کردیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز