فرمانده انتظامی گلستان خبر داد:

کشف بیش از ۵ هزار عتیقه در "گنبدکاووس"

۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۳:۵۵:۴۶
کد خبر: ۱۰۰۷۸۶۲
کشف بیش از ۵ هزار عتیقه در گنبدکاووس
فرمانده انتظامی استان از کشف 5 هزار و 415 قلم انواع عتیقه در "گنبد کاووس" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: سرهنگ "سعید دادگر" اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی "گنبدکاووس" پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی قاچاقچی حرفه ای و محل نگهداری اشیاء عتیقه در یک منزل مسکونی شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: طی هماهنگی با مقام قضائی ماموران پلیس آگاهی شهرستان با همکاری ماموران یگان حفاظت میراث فرهنگی شرق استان در بازرسی از محل مورد نظر، 5 هزار و 415 قلم اشیاء عتیقه که از این تعداد 5 هزارو 102 عدد انواع سکه های مربوط به دوره های اشکانی و عصر آهن، 291 عدد ابزار یراق و 22 عدد انواع ظروف بوده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه برابراعلام کارشناسان قدمت عتیقه جات کشف شده مربوط به دوره های اسلامی است، گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی عرصه را بر قانون شکنان تنگ کرده و اجازه فعالیت های مجرمانه را از آنان گرفته است.

سرهنگ دادگر در پایان با اشاره به دستگیری یک متهم در این عملیات و معرفی وی به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت های مجرمانه می توانند مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز