هیچ مجوزی برای افزایش شهریه‌ باشگاه‌ها داده نشده است

۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۹:۰۰:۲۵
کد خبر: ۱۰۰۸۳۸۹
هیچ مجوزی برای افزایش شهریه‌ باشگاه‌ها داده نشده است
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: افزایش شهریه‌ها مستلزم شرایط خاصی است که در حال حاضر فراهم نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرزاد فتاحی در خصوص آغاز فعالیت رشته‌های ورزشی در خراسان رضوی اظهار کرد: با اعلام وزارت ورزش و جوانان، فعالیت ورزشی در تمامی رشته‌ها در شهرهایی که وضعیت سفید دارند بلامانع است اما در شهرهایی که وضعیت زرد و قرمز دارند در رشته‌های همچون کشتی، جودو، تکواندو، رزمی، کونگ‌فو و بوکس (رشته‌هایی که برخورد فیزیکی دارند) ممنوع است و در دیگر رشته‌ها می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: بازگشایی تنها استخرهای روباز در شهرهای با وضعیت قرمز و زرد مجاز است، باشگاه‌های بدنسازی نیز با توجه به مجوزی که از ستاد مقابله با کرونای استانداری گرفتیم فعالیتشان را از روز گذشته با شرایط و پروتکل‌های مشخص آغاز کردند‌.

وی ادامه داد: به همه باشگاه‌داران در شهرستان‌ها تأکید شده پروتکل‌‌هایی که وزارت بهداشت اعلام کرده را باید رعایت کنند، بازرسی نیز در سه مرحله صورت می‌گیرد.

فتاحی با بیان اینکه براساس آخرین استعلامی که از دانشگاه علوم پزشکی داشتیم بیشتر شهرستان‌های استان وضعیت زرد دارند، تأکید کرد: اگر باشگاهی تخطی کند مدت زیادی زمان می‌برد تا دوباره بتواند مجوز فعالیت کسب کند به همین خاطر تأکید ما بر رعایت پروتکل‌های مشخص شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: هیچ مجوزی برای افزایش شهریه‌ها داده نشده است، افزایش شهریه‌ها مستلزم شرایط خاصی است که در حال حاضر فراهم نیست در خصوص تسهیلاتی که با باشگاه‌ها قرار بود پرداخت شود نیز تمام باشگاه‌ها را ثبت کردیم، به همه باشگاه‌داران نیز ابلاغ کردیم در سامانه کارا ثبت نام کنند ولی مسئولیت پرداخت تسهیلات با وزارت کار و رفاه اجتماعی است.

 

نظر شما