ضرورت پیست اسکی برای توسعه توریسم ورزشی؛

انوشیروانی: ۳ پیست اسکی در استان اردبیل احداث می شود

۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۲:۲۳:۱۵
کد خبر: ۱۰۰۸۵۵۶
انوشیروانی: ۳ پیست اسکی در استان اردبیل احداث می شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت : جهت توسعه ورزش اسکی وتوریسم ورزشی 3 پیست اسکی جدید در استان احداث می شود.

به گزارش برنا،سجاد انوشیروانی با اعلام این خبر گفت : قابلیتهای توسعه گردشگری استان اردبیل زیاد است و یکی از این قایبلیت ها می توان به وجود پیست های اسکی اشاره کرد که در نظر داریم در راستای توسعه توریسم ورزشی 3 پیست اسکی جدید در استان احداث کنیم.

او با اشاره به پیست اسکی روی چمن فندقلو گفت : این پیست درسال های گذشته میزبان اردوهای تیم ملی شده و در حال حاضر سه پیست اسکی که دو مورد در دامنه سبلان و یک مورد در منطقه خلخال توسط بخش خصوصی در حال احداث هستند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه 3 پیست در حال احداث شامل پیست اسکی خلخال ، شابیل و اجور هستند خاطرنشان کرد : این 3 پیست پیشرفت فیزیکی قابل قبولی دارند و تلاش می کنیم با حمایت استاندار اردبیل پیست اجور را امسال به افتتاح برسانیم وشاهد برگزاری مسابقات منطقه ای و ملی شویم .
انوشیروانی با بیان اینکه زیرساخت های پیست اسکی خلخال وشابیل در حال ایجاد است افزود : دستگاه های تله سیژ پیست اسکی شابیل هفته آینده از گمرک ترخیص می شود و این پیست نیز در نوبه خود منحصر بفرد است .
او از تکمیل و آسفالت ریزی ترمیم مسیر پیست اسکی اجور بیان کرد: بادستور استاندار و با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی ، اداره راه و سایر دستگاه های اجرایی راه دسترسی به پیست اوجور تا شهریور آماده خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز