مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل:

تلاش مدیران اجرایی استان اردبیل در محرومیت‌زدایی باید به وضوح مشاهده شود

۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۳:۰۱:۱۸
کد خبر: ۱۰۰۸۵۷۵
تلاش مدیران اجرایی استان اردبیل در محرومیت‌زدایی باید به وضوح مشاهده شود
مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل گفت: در توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای این استان باید محرومیت مناطق محروم در نظر گرفته شده و عدالت رعایت شود.

به گزارش برنا،سیدمحمد اسحاقی روز شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی بخش شاهرود خلخال افزود: آثار تلاش مدیران اجرایی استان اردبیل در محرومیت‌زدایی از چهره مناطق محروم استان باید به وضوح مشاهده شود.

وی اظهارداشت: در شرایط محدودیت‌های اعتباری در کشور نحوه توزیع اعتبارات امسال استان باید به صورتی انجام شود که اهالی مناطق محروم استان بهره بیشتری ببرند.

وی با بیان اینکه توسعه مناطق محروم و کم‌برخوردار استان اردبیل همچون بخش شاهرود نیازمند برنامه‌ریزی مدیران اجرایی و نظم و انضباط کاری در امور مربوط به توسعه مناطق است، گفت: در برخی از اوقات به اعتماد مردم درست پاسخ ندادیم.

او افزود: نقص‌های گذشته با توجه به مناطق محروم استان باید جبران شود.

وی تشریح‌کرد: برخی از بی‌توجهی‌ها به تکمیل پروژه‌های عمرانی منطقه جنوب استان مانند نیمه‌کاره بودن راه توریستی خلخال - ماسال کتمان‌ناپذیر است.

وی با بیان اینکه نظارت بر فرایند طرح‌های عمرانی و استراتژیک استان اردبیل بخش از وظایف مهم دیوان محاسبات استان اردبیل است، اظهارداشت: آغاز بکار چند پروژه سدهای معیشتی و کشاورزی در این منطقه و نیمه‌کاره رها کردن آن نیز گلایه‌های مردم به حق است و باید پاسخ مناسب از سوی دستگاه مجری این طرح‌ها به مردم منطقه داده شود.

 مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۳۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید بر حمایت مجموعه شهرداری‌ها بویژه شهرداری‌های شهرهای کوچک استان که درآمد محلی کافی برای تامین هزینه‌های مالی خود را ندارند تاکید کرد.

او افزود: در رعایت قوانین و مقررات مربوط به تولیدکنندگان محلی و بومی تحت عنوان پیشتازان توسعه باید بیشتر توجه شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز