عضو شورای شهر فردیس خبرداد:

کودکان کار و متکدیان فردیس ساماندهی می شوند

۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۰:۲۹:۱۵
کد خبر: ۱۰۰۸۹۳۴
کودکان کار و متکدیان فردیس ساماندهی می شوند
عضو شورای اسلامی شهر فردیس از طراحی نقشه فضای فیزیکی ساماندهی کودکان کار فردیس خبر داد و گفت: ساماندهی کودکان کار و متکدیان به طور ویژه در دستور کار مدیریت شهری فردیس است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، حسن سعیدی باشسیز اظهار کرد: از دیدگاه بنده به عنوان خدمتگزار مردم، همه اقدامات اجرایی در مجموعه شهرداری باید پیوست مطالعات و تجربی داشته باشد.

وی در ادامه به بیان اینکه شورای اسلامی شهر فردیس آماده پیگیری و حمایت از تشکل های حامی سگ های بلاصاحب است، اضافه کرد: در اولین تجربه مدیریت شهری فردیس با پیگیری های نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر شاهد راه اندازی مرکز ساماندهی سگ های بلاصاحب بودیم.

سعیدی باشسیز با بیان اینکه حوزه خدمات شهری شهرداری فردیس برای عقیم سازی سگ های بلاصاحب برنامه ای جامع و مدون داشت که متاسفانه به علت شیوع ویروس کرونا در اجرای این برنامه خلل وارد شد، خاطرنشان کرد: تنظیف شهر برای مجموعه مدیریت شهری از اهمیت بالایی برخوردار است؛ در این راستا به طور ویژه به فرهنگ سازی نیاز است.

عضو شورای اسلامی شهر فردیس با تاکید بر لزوم شست و شوی سطل های زباله در شهر، گفت: این موضوع در تنظیف شهر موثر است که از حوزه خدمات شهری خواستار پیگیری در این راستا هستیم.

سعیدی باشسیز در بخش دیگری با اشاره به اهمیت ساماندهی کودکان کار و متکدیان در فردیس، بیان کرد: فراهم کردن فضای فیزیکی ساماندهی کودکان کار وظیفه شهرداری است که نقشه های احداث این فضا طراحی شده و آماده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز