با تلاش مسوولان اجرایی و همکاری مناسب مردم

خلخال بدون بیمار مبتلا به ویروس کرونا

۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۲:۵۹:۵۷
کد خبر: ۱۰۰۹۱۵۰
خلخال بدون بیمار مبتلا به ویروس کرونا
فرماندار خلخال گفت: موارد ابتلا به کرونا ویروس در این شهرستان از ۹ روز پیش بطور کامل متوقف شده و در حال حاضر هیچ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان این شهر وجود ندارد.

به گزارش برنا،فریدون بابایی افزود: تلاش همه مسوولان اجرایی و همکاری مناسب مردم موجب مدیریت بسیار خوب در گذر از بحران‌های سخت همچون بحران شیوع بیماری کرونا در این شهرستان شد.

وی اظهارداشت :مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونا و گذر از پیک کرونا در اواخر سال گذشته و اوایل امسال با کمترین آسیب نتیجه تلاش مسوولان ،مدافعان سلامت و اعضای ستاد مقابله با کرونا و قرارگاه زیستی خلخال است.

او با انتقاد از نگاه برخی از گردانندگان فضای مجازی به نحوه مدیریت بحران‌ها در این شهرستان گفت: شایعه‌سازی و ارائه مطالب کذب و غیرواقع در خصوص آمار افراد بستری کرونایی در بیمارستان خلخال و  زیرسوال بردن تلاش دست‌اندرکاران مقابله با بحران‌های مختلف این منطقه موجب بی‌انگیزه شدن مسوولان تلاشگر منطقه می‌شود.

وی افزود: زمانی که تلاش‌های صورت گرفته در منطقه منجر به کنترل و مدیریت بحران‌های مختلف از  کرونا و شرایط زندگی برای مردم عادی شده، برخی‌ها همچنان در تلاش برای بزرگ‌نمایی بحران و نگران کردن مردم هستند.

او گفت: مسدود کردن راه‌های منتهی به استان گیلان ، اجرای طرح قرنطینه خانگی برای افراد مشکوک به کرونا ، کسب رتبه برتر کشوری در غربالگری این ویروس ، راه‌اندازی ستاد قرارگاه زیستی به عنوان اولین شهرستان استان اردبیل ،وارد شدن کمترین آسیب از جانب بیماری کرونا به مردم این شهرستان و اعلام وضعیت سفید از سوی وزارت بهداشت و درمان برای خلخال در زمینه این ویروس است.

فرماندار خلخال اظهارداشت: از زمان شیوع بیماری کرونا در کشور تاکنون ۱۲۰ نفر مبتلا و یا مشکوک به این بیماری در خلخال شناسایی و تحت درمان بیمارستانی و یا قرنطینه خانگی قرار گرفته‌اند که از این تعداد ۳۸ نفر در بیمارستان بستری شده و ۹ نفر که همه آنها دارای زمینه بیماری قبلی بودند، جان باخته‌اند.

او با اشاره به در پیش بودن تعطیلات اواسط خردادماه امسال و پیش‌بینی حضور انبوه مسافران و گردشگران در این شهرستان گفت: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه مسوولان دست‌اندرکار باید زمینه حضور میهمانان و گردشگران را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوط به گام دوم فاصله‌گذاری اجتماعی در این منطقه فراهم کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز