مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

فعالیت ورزشی در۷ شهر سفید اردبیل آغاز شده است

۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۳:۳۱:۰۷
کد خبر: ۱۰۰۹۱۵۳
فعالیت ورزشی در۷ شهر سفید اردبیل آغاز شده است
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت : اتمام پروژه ها با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در اولویت اتمام و بهره برداری هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا، سجاد انوشیروانی با حضور در برنامه تلویزیونی ورزش تلاش نشاط با اشاره به اینکه پروژه ها با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در اولویت اتمام و بهره برداری هستند خاطرنشان کرد : استاندار و همچنین مسئولان استانی نگاه و حمایت ویژه به پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد دارد و از جمله این پروژه ها می توان به سالن سرپوشیده دو ومیدانی واقع در استادیوم علی دایی ، پیست اسکی فندقلو و همچنین چندین پروژه های دیگر اشاره کرد .

 
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود : طبق اعلام ستاد کرونا فعالیت باشگاه های رشته های مختلف ورزشی و استخرهای درشهرهای سفید بلامانع است .در استان اردبیل 7 شهرستان اردبیل وضعیتشان سفید است که می توانند فعالیت ورزشی خود را آغاز کنند .4 شهرستان اردبیل ، پارس آباد ، سرعین و مشکین شهر وضعیتشان همچنان زرد است .
 
او با بیان اینکه مطابق با ابلاغیه وزارت ورزش و جوانان و ستاد ملی کرونا در ورزش درسطح استان عمل خواهیم کرد بیان کرد : همچنین در شهرهای زرد نیز به غیر از رشته های بوکس ، تکواندو (بخش کیوروگی) ، کاراته (بخش کومیته یامبارزه) جودو، کبدی ، کشتی ، ووشو (بخش ساندا یا مبارزه) سبک های برخوردی تحت پوشش فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی ، کونگ فو و هنرهای رزمی و انجمن های رزمی در فدراسیون انجمن های ورزشی و استخرهای سرپوشیده سایر رشته های می توانند فعالیت خود را آغاز کنند .
انوشیروانی با اشاره به اینکه در هفته آینده پایگاه قهرمانی آقایان و بانوان را جدا خواهیم کرد افزود : یکی از برنامه های مهم اداره کل اختصاص تایم مناسب برای تمرینات تمامی ورزشکاران در رشته های مختلف است . خانه والیبال و بسکتبال در سال های گذشته مورد بحث بوده ولی به علت نبود اعتبار همانطور مانده که در سالجاری دراولویت کار خواهد بود .
او در ادامه به توسعه ورزش همگانی اشاره کرد و گفت : ورزش همگانی یکی از تاکیدات مسئولان کشوری و استانی است و باید ورزش همگانی را بیش از پیش گسترش دهیم . برای پسا کرونا برنامه های مهم و اساسی اجرا می شود و برنامه های متنوع در تمامی شهرستان ها خواهیم داشت . باتوجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های ورزش همگانی تعطیل شده بود سعی می کنیم برای پسا کرونا برنامه ها فشرده و منظم اجرا کنیم تا شور و نشاط را درجامعه بیاوریم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز