غرق شدن یک مادر هنگام نجات پسر بچه‌اش از رورخانه

۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۰:۳۷
کد خبر: ۱۰۰۹۱۷۱
غرق شدن یک مادر هنگام نجات پسر بچه‌اش از رورخانه
سرپرست فرماندهی انتظامی هامون سیستان و بلوچستان گفت: زن جوان که برای نجات پسربچه خردسالش به داخل رودخانه سیستان محدوده (نهرآب)این شهرستان به آب زده بود به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا جان باخت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ حسین نوری فرید در این‌باره اظهارداشت: عصر روز گذشته یک فقره مرگ مشکوک در رودخانه سیستان در حاشیه شهر هامون به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های ماموران کلانتری۱۱ مشخص شد پسربچه‌ای ۲.۵ ساله که به همراه خانواده‌اش برای تفریح در کنار رودخانه رفته بوده به داخل آب سر خورد و مادر ۳۵ ساله‌اش برای نجات فرزندش به داخل آب رفته تا کودک خود را  از آب بیرون بکشد که متاسفانه به دلیل آشنا نبودن با فنون شنا در داخل رودخانه گرفتار و غرق می‌شود.

سرپرست فرماندهی انتظامی هامون با اشاره به تلاش‌های تیم‌های امدادی برای خارج کردن جسد متوفی از داخل این رودخانه از خانواده‌ها خواست به منظور پیشگیری از وقوع چنین حوادث تلخی همواره مراقب کودکان خود باشند و هیچ‌گاه آنها را تنها نگذارند و از نهرها، رودخانه ها و  تنگه‌ها دور شوید تا شاهد چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

 

نظر شما