آخرین و جدیدترین آمار مبتلایان به کرونا تا ۱۱ خرداد ۹۹ در استان مرکزی

۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۷:۳۰:۱۶
کد خبر: ۱۰۰۹۳۰۴
آخرین و جدیدترین آمار مبتلایان به کرونا تا ۱۱ خرداد ۹۹ در استان مرکزی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون شمار مبتلایان به این بیماری در استان مرکزی به ۲ هزار و ۱۳۳ نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید محمد جمالیان روز یکشنبه در ارتباط با آخرین وضعیت استان در زمینه شیوع کرونا ویروس اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ مورد جدید ابتلاء به کرونا ویروس در استان مرکزی شناسایی شده است.

وی افزود: از این تعداد ۲۳ مورد مربوط به شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک و هفت مورد نیز در ساوه گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ارتباط با وضعیت درمان مبتلایان جدید به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان بیان کرد: با توجه به شناسایی ۳۰ مورد جدید ابتلاء به این بیماری در استان، ۲۱ نفر از آن‌ها در شهرستان زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک به‌صورت سرپایی و قرنطینه در منزل تحت درمان و ۲ مورد نیز در بیمارستان بستری هستند.

جمالیان گفت: هفت مورد جدید ابتلاء در شهرستان ساوه نیز به‌صورت سرپایی و قرنطینه در منزل دوره درمان این بیماری را می‌گذرانند.

وی با اشاره به شمار مبتلایان جدید کرونا ویروس در استان مرکزی، عنوان کرد: تعداد مبتلایان به این بیماری از زمان شیوع کرونا تاکنون در استان به ۲ هزار و ۱۳۳ نفر رسیده است.

به گفته وی، از ۲ هزار و ۱۳۳ مورد مثبت در استان، ۱۳۹ مورد مربوط به شهرستان خمین، ۵۵۶ مورد مربوط به ساوه و زرندیه و یک‌هزار و ۴۳۸ مورد هم مرتبط با شهرستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک عنوان کرد: یک مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده و تعداد فوتی‌ها در اثر ابتلاء به کرونا ویروس ۱۷۲ نفر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز