رئیس کل دادگستری گلستان عنوان کرد:

سنگ تمام گلستانی ها در گلریزان مجازی / افزایش دو و نیم برابری مشارکت مردم

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۳:۲۵:۰۳
کد خبر: ۱۰۰۹۶۷۱
سنگ تمام گلستانی ها در گلریزان مجازی /  افزایش دو و نیم برابری مشارکت مردم
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: گلستانی ها در گلریزان مجازی ماه مبارک رمضان 600 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردند .

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: هادی هاشمیان اظهار کرد: برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی ، ماه مبارک رمضان امسال ، جشن های حضوری گلریزان برگزار نشد و از طریق فضای مجازی برای مشارکت مردم در این کار خداپسندانه ، فراخوان منتشر کردیم  و خوشبختانه استقبال مردم چشمگیر بود .

هاشمیان ادامه داد : با وجود کمک های مومنانه و شرایط بیماری کرونا ، هم استانی های نیکوکار امسال هم زندانیان نیازمند را تنها نگذاشتند و از طریق فضای مجازی  600 میلیون تومان کمک کردند که دو و نیم برابر گلریزان پارسال است .

رئیس کل دادگستری گلستان گفت:  این کمک ها به ستاد دیه فقط برای کمک به آزادی مددجویان دیون مالی و جرایم غیرعمد هزینه می شود .

هادی هاشمیان افزود: گلریزان مجازی کمک به زندانیان نیازمند همچنان ادامه دارد و مردم می توانند ماهانه با پرداخت 10 هزار تومان از طریق شماره گیری کد دستوری #7777017*780*   و یا شماره کارت 6037991899938439  و یا شماره حساب 0106002975005  به نام ستاد دیه استان در این کار خیر مشارکت کنند .

گفتنی است 232 زندانی جرایم غیرعمد و مالی در زندان های استان چشم انتظار کمک خیران برای آزادی هستند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز