مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

پیست اسکیت اردبیل پیشرفت فیزیکی خوبی دارد

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۱:۴۹:۰۵
کد خبر: ۱۰۱۰۱۱۹
پیست اسکیت اردبیل پیشرفت فیزیکی خوبی دارد
سجاد انوشیروانی اظهار کرد پیست اسکیت در حال احداث اردبیل پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و امیدواریم در زمان مناسب و با راه اندازی فاز اول ،این پیست آماده و در اختیار ورزشکاران این رشته قرار گیرد .

به گزارش برنا،در راستای حضور موفق در بازی های آسیایی ،پاراآسیایی و _المپیک جوانان و سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و رئیس و اعضا هیات اسکیت ، برنامه ها و عملکرد این هیات بررسی شد .

در این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل، اظهار کرد: رشته ورزشی اسکیت رشته ای مفرح و هیجانی است که در جای خود خطراتی را هم برای ورزشکاران دارد که باید نسبت به فراهم آوردن زیر ساخت های کافی و استاندارد و جلوگیری از آسیب دیدگی ورزشکاران اقدام شود.
او گفت: پیست اسکیت در حال احداث اردبیل پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و امیدواریم در زمان مناسب و با راه اندازی فاز اول ،این پیست آماده و در اختیار ورزشکاران این رشته قرار گیرد .
او با اشاره به زیرساخت های موجود در آموزش و پرورش استان اردبیل جهت استعداد یابی رشته اسکیت تصریح کرد: در حوزه استعداد یابی با هماهنگی معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استان اردبیل می توان اقدام موثری انجام داد و همزمان باید به دنبال همگانی کردن این رشته ورزشی مفرح نیز باشیم .

انوشیروانی ادامه داد: المپیاد ورزشی، هم به لحاظ پیشرفت ورزش در استان و هم به لحاظ جایگاه کشوری از اهمیت ویژه ای برای ما برخوردار است ، که با کمک و همدلی باید سعی کنیم که بهترین سکوها و مقام ها را بدست آوریم.

او با تاکید بر اینکه هیات های ورزشی باید المپیاد را در جهت توسعه ورزش و آمادگی ورزشکاران برای حضور در میادین ورزشی و هم به لحاظ جایگاه ورزش استان اردبیل در کشور جدی بگیرند گفت: هیات های ورزشی باید نسبت به برگزاری دوره های آموزشی هم برای مربیان و داوران و هم ورزشکاران، در راستای آماده نگه داشتن و ارتقاء سطح کیفی اهتمام ویژه ای داشته باشند.
در ادامه این جلسه زلیخا فیضی رئیس هیات اسکیت استان اردبیل نیز گفت :برگزاری مسابقات انتخابی درون استانی و برگزاری اردوهای مختلف ،از برنامه های ویژه هیات اسکیت استان در راستای تقویت ورزشکاران و آمادگی آنها برای حضور در مسابقات کشوری در سال جاری می باشد.
او اضافه کرد: در جهت برنامه های استعداد یابی این رشته هم در حوزه بانوان و هم اقایان به طور ویژه اقدام خواهد شد.
فیضی با اشاره به اینکه بیشترین مخاطب و علاقمندان در استان اردبیل در رشته اسکیت سرعت فعالیت می کنند افزود: متاسفانه نبود سالن استاندارد و با کیفیت در استان باعث شد که نتوانیم در رشته اسکیت سرعیت خوب عمل بکنیم که امید واریم با راه اندازی سالن اسکیت در سال جاری شاهد پیشرفت این بخش باشیم.
در پایان محاسنی دبیر هیات اسکیت استان هم بیان کرد: در راستای موفقیت ورزشکاران استان در میادین مختلف و به خصوص المپیاد نیاز هست که مربیان خبره و با تجربه ای از استان های همجوار و به خصوص از فدراسیون برای تمرینات ورزشکاران ، دانش افزایی مربیان و داوران این رشته ورزشی به استان دعوت شوند و هم چنین اردوهای برون استانی نیز می تواند در موفقیت ورزشکاران اثرات مثبتی را داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز