معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بیان کرد :

وارد شدن ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی به استان در سال گذشته

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۴:۲۱:۴۷
کد خبر: ۱۰۱۰۲۶۵
وارد شدن ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی به استان در سال گذشته
گودرزامیری گفت: در سال گذشته ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی وارد استان و ۳۵ هزار واحد مسکونی ساخته و بازسازی شد .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ امیری روز سه شنبه در آئین تودیع و معارفه مدیران کل امور مالیاتی استان،اظهار کرد:سیستم هوشمند وصول مالیات، تفویض اختیار و تسهیل گری، شایسته سالاری با ایجاد سیستم ارتقاء از اقدامات مثبت انجام شده است .

او افزود:  در سال گذشته ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی وارد استان گردید و ۳۵ هزار واحد مسکونی ساخته و بازسازی شد .

امیری بیان کرد: علیرغم مشکلات اقتصادی و تحریم ها، در دو سال گذشته بیش از ۹ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان صورت گرفته است که پتروشیمی لرستان، سیمان ازنا، پالایشگاه پلدختر و سیمان دورود از آن دسته اند .

او با بیان اینکه  ۱ هزار و دویست میلیارد تومان اعتبار در این چهار طرح سرمایه گذاری شده و ۷۰۰ نفر نیز مشغول به کار شده اند ،خاطر نشان کرد:  لرستان ظرفیت توسعه در بخش های مختلف را دارد که نباید مغفول بماند .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان  عنوان کرد: در شرایط تحریم که صادرات و واردات با مشکل مواجه شده است می توانیم با اتکا بر مالیات و رفع مفاسد به موفقیت دست یابیم .

اوبا بیان اینکه زمینه را برای وصول مالیات از طریق خود اظهاری با ایجاد انگیزه برای مودیان فراهم کنیم ،یادآورشد:  با برنامه ریزی صحیح، در دراز مدت مالیات منبع مهم کسب درآمد برای دولت خواهد بود .

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز