رئیس سازمان امور مالیاتی کشور:

هوشمندسازی نظام مالیاتی مهمترین اولویت امسال سازمان است

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۴:۳۷:۳۴
کد خبر: ۱۰۱۰۳۱۴
هوشمندسازی نظام مالیاتی مهمترین اولویت امسال سازمان است
امید علی پارسا گفت: امسال بحث هوشمند سازی نظام مالیاتی را به عنوان اصلی ترین کار دنبال خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ پارسا روز سه شنبه در حاشیه تودیع ومعارفه مدیرکل امور مالیاتی لرستان با بیان اینکه امسال هوشمندسازی نظام مالیاتی مهمترین اولویت سازمان است به خبرنگاران ،اظهار کرد: با هوشمند یازی نظام مالیاتی همه اطلاعات اقتصادی در دستگاه‌های اجرایی در اختیار سازمان قرار گرفته  و بر این اساس مالیات را تعیین می کنیم.

پارسابا بیان اینکه الکترونیکی کردن  مالیات نقل و انتقال ملک‌های مسکونی در بخشی از کشور وهمچنین در لرستان هم در حال انجام است،افزود:  با این اقدام  به هیچ‌وجه نیازی به مراجعه به سازمان امور مالیاتی نیست و در دفاتر ثبت این کار صورت می گیرد.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشوربا بیان اینکه مجموعه تصمیم‌هایی برای مقابله با آسیب‌های کرونا در سطح کشور ابلاغ شده است ، گفت: در همین راستا بخشودگی جرایم مالیاتی را نیز در دستور کار داریم ومهلت ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی تا دو ماه تمدید شده است.

اوبا تاکید براینکه   فرار مالیاتی با هیچ توجیه وبهانه ای قابل پذیرش نیست وکاری مجرمانه است ، خاطر نشان کرد:  بخش نامه‌ای تحت عنوان استفاده از ظرفیت تراکنش‌های بانکی مودیان مالیاتی و همین طور بخش نامه‌ای برای مقابله با معاملات غیرواقعی با شرکت‌های کاغذی ابلاغ شده و به زودی کسانی که فرار مالیاتی دارند را شناسایی و با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.

پارسا کل فرار مالیاتی کشور را  بین 40 تا  هزار45 میلیارد تومان برشمرد و ابراز امیدواری کرداین موضوع با هوشمندسازی نظام مالیاتی  حل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز