رییس جبهه ایستادگی استان اردبیل؛

جزو اصولگرایان تندرو نیستیم/موافق تغییر مدیران سیاسی با تغییر دولت و مجلس نیستیم

۱۳۹۹/۰۳/۱۵ - ۰۶:۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۰۱۰۷۶۳
جزو اصولگرایان تندرو نیستیم/موافق تغییر مدیران سیاسی با تغییر دولت و مجلس نیستیم
رییس جبهه ایستادگی استان اردبیل در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگاران،به تبین مواضع جبهه ایستادگی و برنامه های آتی این جبهه پرداخت.

به گزارش برنا،حبیب کوهی رییس جبهه ایستادگی استان اردبیل در نشست خبری با اصحاب رسانه  با بیان اینکه مردم از دعواهای سیاسی خسته شده اند گفت: مردم نسبت به جریان‌های سیاسی سلب اعتماد شده اند و دلیل اصلی آن واسطه گری تعدادی از احزاب برای رسیدن  منافع خود بود.

وی تصریح کرد: دولت بخاطر مسایل جاری کشور غرق در مشکلات است و نباید به فکر تسویه حساب‌های شخصی بود چرا که مردم از دعواهای سیاسی خسته شده اند.

رییس جبهه ایستادگی استان اردبیل ادامه داد:ما جزو اصولگرایان تندرو نیستیم و موافق تغییر مدیران سیاسی با تغییر دولت و مجلس نیستیم هرچند در ۲ دولت گذشته و فعلی شاهد تغییر گسترده مدیران بودیم.

کوهی با بیان اینکه دنبال سهم خواهی نیستیم، افزود: برای انتخابات شورای شهر و روستا برنامه‌ریزی لازم را انجام داده ایم  و به هیچ عنوان با هدف و نیت شخصی وارد عرصه نمی شویم بلکه هدف توسعه ، رشد و بالندگی  استان در زمینه های مختلف است.

وی افزود: گفتمان‌ سیاسی باید منطبق بر واقعیت و بر پایه خواست مردمی و از بطن مردم برای خدمت به آنان باشد، گفتمان جبهه ایستادگی ایران اسلامی، گریز از افراط گرایی و تند روی‌های غیر منطقی است.

کوهی بر تعامل جبهه ایستادگی با تمام جریانات سیاسی کشور تاکید کرد و گفت:در جبهه ایستادگی اهل نقد هستیم اما تخریب را بر نمی‌تابیم، اهل رقابت هستیم و از رقابت‌ها نمی ترسیم و در عین حال با کسی دشمنی نداریم.

وی اضافه کرد: مواضع جبهه ایستادگی تعامل با نمایندگان مجلس و دستگاه‌های اجرایی است و برای ایجاد یکدلی و انسجام و همچنین توسعه استان در چهار سال آینده برنامه اساسی مد نظر ما است که باید این برنامه‌ها با تعامل همدیگر تحقق یابد.

رییس شورای سیاستگذاری جبهه ایستادگی ایران اسلامی در شمالغرب کشور فعالیت جبهه ایستادگی در استان اردبیل را مثبت ارزیابی کرد و گفت: جبهه ایستادگی شباهتی با احزابی که در چهار   دیواری‌های اختصاصی و با افراد محدود برای یک جریان تصمیم می‌گیرد ندارد.

کوهی از فعالیت مستمر این جبهه خبر داد و گفت: ۱۸ دفتر جبهه ایستادگی  در این استان فعال می باشد که سه مورد آن مربوط به اردبیل است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز