نماینده الیگودرز خطاب به رئیس سازمان محیط زیست:

از فعالیت افراد رانت خوار در محیط زیست جلوگیری کنید

۱۳۹۹/۰۳/۱۵ - ۱۵:۲۳:۰۲
کد خبر: ۱۰۱۰۸۷۹
از فعالیت افراد رانت خوار در محیط زیست جلوگیری کنید
نماینده مردم الیگودرز در مجلس یازدهم گفت: مایه تاسف است کسی که داعیه‌دار محیط‌زیست است، بی مسئولانه در مورد محیط‌زیست اظهارنظر می‌کند.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس یازدهم گفت: براساس برآورد کارشناسان هر درخت بلوط 3 میلیارد تومان ارزش‌گذاری می شود و باید بررسی شود که آتش‌سوزی‌های اخیر چه خساراتی را به کشور تحمیل کرد؛ نتیجه نوع نگاه کلانتری رئیس سازمان محیط‌زیست، آتش‌سوزی‌های اخیر است و مایه تاسف است کسی که داعیه‌دار محیط‌زیست است، بی مسئولانه در مورد محیط‌زیست اظهارنظر می‌کند.
وی خطاب به رئیس سازمان محیط‌زیست گفت: افرادی در تشکیلات عریض و طویل محیط‌زیست با اجرای طرح‌هایی به دنبال به خطر انداختن سلامت مردم هستند؛ ضروری است از فعالیت افراد رانت خوار در محیط‌زیست جلوگیری شده و همچنین کمترین خواسته ما استعفای کسانی است که در آتش‌سوزی‌های زاگرس کوتاهی کرده اند.
شایان ذکر است نشستی با حضور نایب رئیس مجلس، نمایندگان استان‌های زاگرس‌نشین و مسئولانی از محیط زیست، وزارت دفاع و مراتع و آبخیزداری به منظور بررسی علت آتش‌سوزی‌های دامنه‌دار در جنگل‌های بلوط زاگرس برگزار شد.
سرچشمه خبر: خانه ملت

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز