۹۰ تنها در ارومیه به میدان می‌رود

۱۳۹۹/۰۳/۱۵ - ۱۵:۴۰:۲۹
کد خبر: ۱۰۱۰۸۸۹
۹۰ تنها در ارومیه به میدان می‌رود
مدیرعامل باشگاه 90 ارومیه گفت: با نامه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، ورزشگاه تختی بدلیل نداشتن نورافکن و نواقصات ورزشگاه 15000، احتمال زیاد میزبانی بازی‌ها به استانی غیر از آذربایجان‌غربی واگذار و با این شرایط، کنارکشیدن ما بهتر است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، یحیی بهاری گفت: از ابتدای حضور در لیگ دسته اول و بالاخص از ابتدای این فصل مکاتبات زیادی با اداره کل و مسئولین مربوطه برای حل مشکلات زیرساختی استادیوم‌ها داشته‌ایم ولی تاکنون، ایرادات و مشکلات به قوت خود باقی‌مانده است و سازمان لیگ نیز این بار و بدلیل میزبانی هفته‌های پایانی با این موضوع برخورد محکم‌تری دارد.

وی گفت: مشکل ورزشگاه تختی نبود نورافکن برای برگزاری بازی‌های همزمان هفته‌های پایانی در ساعات شب و مشکل ورزشگاه 15000 نفری کمبودها و جایگاه تماشاگران و چمن است که مدت‌هاست برای حل آنها تلاشی صورت نگرفته گرچه بارها از مسئولین درخواست رسیدگی داشته‌ایم.

مدیرعامل باشگاه 90 ارومیه ادامه داد: سازمان لیگ از ابتدای این فصل نیز اجازه میزبانی به ارومیه نداده بود که با رایزنی و مکاتبات چندین بار تکمیل شدن نواقصات را به تاخیر انداختیم و در خانه از حریفان میزبانی کردیم ولی این بار و بدلیل همزمان شدن هفته‌های پایانی، سازمان لیگ در نامه آخر خود انتقال میزبانی به استان غیر از آذربایجان‌غربی را اعلام کرده است.

بهاری افزود: در این شرایط، از استاندار محترم آذربایجان‌غربی درخواست ملاقات کرده‌ایم تا برای تسریع در رسیدگی به این موضوع و از دست نرفتن میزبانی ورود کنند و هر روز که از موضوع بگذرد، شرایط سخت‌تر خواهدشد.

بهاری گفت: به رسانه‌ها می‌گویم اگر قرار باشد با توجه به مدعی بودن تیم 90، میزبانی به استانی غیر از آذربایجان‌غربی و شهری غیر از ارومیه واگذار شود، بهترین کار را کنارکشیدن از لیگ و از دست رفتن سهمیه استان است.

بهاری افزود: مسئولین طی امسال و سال گذشته مسئولین، علی رغم پیگیری‌ها، نتوانسته‌اند مشکلات و کاستی‌ها را حل کنند و این شرایط به ضرر فوتبال ارومیه است.

وی با انتقاد از بی‌توجهی به فوتبال و میزبانی از مسابقات کشتی گفت: میزبانی از رشته‌های کم هوادار در این شهر دستاوردی ندارد و بهتر است بجای آن به تکمیل زیرساخت‌ها و کمک به نماینده تک و تنهای فوتبال استان در آستانه رسیدن به لیگ برتر  است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز