مالک باشگاه شریعت نوین:

به مسئولیت های اجتماعی خود عمل می کنیم/ هدفمان کشف استعدادهای بالقوه است

۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۳:۲۰:۵۴
کد خبر: ۱۰۱۱۰۸۹
مالک باشگاه فوتبال شریعت نوین گفت: بزرگترین هدفمان کشف استعدادهای بالقوه است و در این راستا به مسئولیت های اجتماعی خود عمل می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، بی بی سعیده شریعت در نشست خبری تشریح برنامه های این باشگاه که در محل سالن کنفرانس هتل پردیسان مشهد برگزار شد، اظهارکرد: طی 2 سال پی در پی این باشگاه قهرمان شد و به لیگ دسته 3 فوتبال کشور ورود پیدا کرد و در مسیری مشخص به کار خود ادامه می دهد.

وی با بیان این که مهم ترین انگیزه ام برای ورود به رشته فوتبال، برادرم بود اضافه کرد: منابع مالی مجموعه ما از راه ساخت و ساز تامین می شود و در صورت نیاز حتما زمین مورد نیاز بازی تیم را نیز خواهیم ساخت.

مالک باشگاه فوتبال شریعت نوین خاطرنشان کرد: در حال حاضر جوانان با استعداد زیادی در شهر مشهد وجود دارند که از نبود امکانات و تسهیلات برای رسیدن به موفقیت در رشته های مختلف رنج می برند و سعی داریم در رشته فوتبال از این جوانان حمایت کنیم.

مشاور عالی تیم فوتبال شریعت نوین نیز در این نشست با بیان این که این تیم صداقت خود را در برهه های مختلف نشان داده است، گفت: هدف اعضای هیئت مدیره تیم شریعت نوین، حمایت از جوانان نخبه و با استعداد است و هر تعهدی را هم داشته اند، انجام داده اند.

عباس چمنیان اضافه کرد: این تیم می تواند خلای بزرگ و چند ساله بین لیگ برتر و لیگ های دسته یک تا 3 را جبران کرده و در پرورش بازیکنان آینده دار از این خطه نقش ارزشمندی را ایفا کند.

وی با ابرازخرسندی از حضور یک بانو در عرصه تیم داری در کشور متذکرشد: نگهداشتن یک تیم در لیگ دسته 3 به مراتب سخت تر و دشوارتر از نگهداری و مدیریت تیم های لیگ های بالاتر است و امیدواریم این تیم نیز با تمامی مشکلات پیش رو، آینده ای درخشان را در صحنه فوتبال کشور داشته باشد.

سیدذکریا طهماسبی، سرمربی تیم فوتبال شریعت نوین نیز در این نشست از آمادگی تیم مذکور خبر داد و گفت: امیدواریم این تیم دستاوردهای بسیار خوبی را در فوتبال کسب کند و جوانان زیادی به واسطه آن به موفقیت های روزافزون برسند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز