مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

تنها با مجوز ستاد کرونای استان ، مسابقات ورزشی در اردبیل آغاز می شود

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۷:۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۱۱۷۲
تنها با مجوز ستاد کرونای استان ، مسابقات ورزشی در اردبیل آغاز می شود
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل: تنها با کسب مجوز برگزاری از طرف ستاد کرونای استان اردبیل ، مسابقات ورزشی در استان برگزار خواهد شد.

به گزارش برنا، سجاد انوشیروانی درجلسه هماهنگی برگزاری مسابقات فوتبال در استان اردبیل گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان به همت هیات فوتبال و هیات پزشکی ورزشی در راستای رعایت تمام ضوابط و مقررات و همچنین اطلاعیه های پزشکی که از سوی ستاد کرونا در ورزش ابلاغ شده و در راستای گند زدایی و ضد عفونی کردن اماکن و سالن های ورزشی جهت برگزاری مسابقات فوتبال لیگ دسته سه و دو کشوری و هم چنین لیگ استانی فوتبال و فوتسال مشکلی نخواهد داشت .

انوشیروانی گفت : تمام این مواردجهت برگزاری مسابقات منوط به صدور مجوز از طرف ستاد کرونای استان و همچنین صدور مجوز از دانشگاه علوم پزشکی برای برگزاری مسابقات ورزشی است‌.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه که استان اردبیل از نظر وضعیت کرونایی در وضعیت زرد قرار دارد افزود : بعد از صدور مجوزهای لازم جهت برگزاری مسابقات سعی میکنیم که مسابقات را در شهرهایی که وضعیتشان سفید می باشد برگزار بکنیم.
در ادامه این جلسه نوتاش ، رییس هیات فوتبال استان اردبیل با اعلام این که دستورالعمل و پروتکل های رعایت اصول بهداشتی توسط فدراسیون فوتبال به استانها ابلاغ شده است گفت: بعد از صدوز مجوز برگزاری مسابقات، تیم های ورزشی باید نسبت به تست کرونای ورزشکاران اقدا کرده و تمام بازیکنان و کادر فنی تیم باید تست منفی کرونای خود را به هیات فوتبال تحویل دهند تا هیات نسبت به برگزاری مسابقات بعدی توسط مراجع زیربط اقدام کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز