قرعه‌کشی جام رمضان به خرداد رسید

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۹:۰۷:۱۰
کد خبر: ۱۰۱۱۳۱۲
قرعه‌کشی جام رمضان به خرداد رسید
رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: مسابقات جام رمضان قرآن که به صورت مجازی برگزار شد با معرفی نفرات برتر در مرحله سوم به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مهدی عجمی‌نژاد در خصوص برگزاری مسابقات مجازی قرآنی در ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به اینکه فعالیت‌های ورزشی در سال 99 تعطیل شده بود مسابقه جام رمضان قرآنی را در ماه مبارک رمضان برگزار کردیم.

وی ادامه داد: در این طرح، خلاصه تفسیر نمونه جز 30 قرآن در سه مرحله در اختیار کلیه ورزشکاران و سازمان‌های مردم نهاد و عموم مردم قرار گرفت و در سه مرحله که این مسابقات برگزار شد، 4495 شرکت کننده در این مسابقات حضور داشتند که در مرحله اول 1235،در مرحله دوم1740 و در مرحله سوم 1313 شرکت کننده در این مسابقات شرکت کردند.

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی عنوان کرد:در مرحله سوم این مسابقات 613 شرکت کننده آقا و689 شرکت کننده خانم در این مسابقه شرکت کردند که از این تعداد 314 ورزشکار در مرحله سوم مسابقات مجازی شرکت کردند.

عجمی‌نژاد عنوان کرد: قرعه کشی مرحله سوم این مسابقات برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند و هدایای خود را دریافت خواهند کرد.

وی در پایان گفت: این مسابقات در سه رده سنی زیر 14 سال،  14 تا 18 سال و رده سنی بالا 25 سال در این مسابقات برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز