ساخت ۴ نماد شهید ورزشکار در استان

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۹:۰۹:۲۷
کد خبر: ۱۰۱۱۳۱۵
ساخت ۴ نماد شهید ورزشکار در استان
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: 4 نماد شهید ورزشکار را برای اولین بار در تاریخ استان خواهیم ساخت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرزاد فتاحی در خصوص نخستین جلسه کمیته ورزش و جوانان کنگره هجده هزار شهید استان گفت: اولین جلسه رسمی کمیته ورزش استان زیر مجموعه کنگره هجده هزار شهید خراسان رضوی با حضور دستگاه‌های اجرایی در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به جلساتی که در گذشته برگزار کردیم، مقدماتی را فراهم کردیم و خوشبختانه در جلسه امروز پیشنهادات خوبی ارائه شد و برنامه‌های اصلی کمیته استان را به تصویب رساندیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی از هفته آینده نحوه مشارکت در کنگره هجده هزار شهید استان به صورت مکتوب به اداره کل ورزش و جوانان ارائه خواهند داد، در سال 1399 و 1400 برای کنگره هجده هزار شهید اعتباری نزدیک به شش میلیارد تومان پیش‌بینی کردیم که شامل رویدادهای بین‌الملی در رشته‌های مختلف است.

وی ادامه داد: در رشته فوتبال با حضور 6 کشور، در رشته والیبال 4 کشور و چندین رویداد ملی و بین‌الملی که در دو سال آینده پیش بینی شده است همچنین علاوه بر این برنامه‌ها افتتاح 12 خانه جوان را در سطح استان در نظر داریم که هر یک از این خانه‌های جوان به نام جوان‌ترین شهید شهرستان نامگذاری خواهد شد.

فتاحی تصریح کرد: در سال 99 با 250 خانواده شهید ورزشکار استان و در سال 1400 با 150 خانواده شهید ورزشکار استان دیدار خواهیم کرد، 4 نماد شهید ورزشکار را برای اولین بار در تاریخ استان خواهیم ساخت کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی عنوان کرد: دستگاه‌ اجرایی باید در این برنامه حضور پررنگی داشته باشد تا بتوانیم یکی ازکمیته‌های فعال کنگره هجده هزار شهید استان باشیم.

از سال 98 سه مستند شهید ورزشکار در حال ساخت است و در سال 99 پنج مستند شهید ورزشکار را با کمک صدا وسیما اجرا خواهیم کرد و در سال 1400، هفت مستند را در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم بخشی از وظیفه خود به ایثارگری این شهدا جامعه عمل بپوشانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز