موفقیت بانوان ورزشکار ایرانی در الگوسازی حجاب و عفاف

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۹:۳۸:۴۸
کد خبر: ۱۰۱۱۳۲۲
موفقیت بانوان ورزشکار ایرانی در الگوسازی حجاب و عفاف
معاون امور توسعه بانوان با بیان این‌که ورزش نقش الگوسازی دارد ، گفت: ورزشکاران بانوی ایرانی در بخش الگو سازی حجاب و عفاف موفق عمل کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مهین فرهادی‌زاد که در جلسه خود با نواب رییس بانوان فدراسیون‌ها سخن می گفت ،نقش ورزشکاران زن ایرانی در الگوی سازی را بسیار مهم برشمرد‌

وی با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف در ورزش عنوان کرد: ورزش تنها عرصه‌ای است که در بخش بانوان کارهای بسیاری عمیقی برای شناساندن انقلاب اسلامی آن هم درمیادین بین المللی انجام داده است.

معاون وزیر ادامه داد:زنان جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماینده زنان جهان اسلام تمام تلاش خود را برای حضور در رویدادهای مهم بین المللی ورزشی با پوشش اسلامی کرده اند که در نهایت همه این تلاشها موفقیت آمیز بوده است.

او این نکته را مورد توجه قرار داد که در حال حاضر ورزشکاران ایرانی در جهان با پوشش اسلامی در میادین بین‌المللی تبدیل به یک الگو شده اند .

فرهادی زاد یکی دیگر از اقدامات الگو سازی زنان ایرانی را فتح سکوهای قهرمانی در رقابت‌های مهم بین المللی که باعث به اهتزاز درآمدن پرچم پر افتخار کشورمان شده است عنوان کرد.

وی موفقیتهای زنان ایرانی را در تمامی عرصه ها اعلام کرد و توضیح داد : بانوان ورزشکار ایرانی در حوزه های،مدیریتی، داوری و مربیگری نیز خوش درخشیده اند به طوریکه آنها در خارج از ایران با پوشش اسلامی فعالیت‌های حرفه‌ای خود را پیگیری می کنند.

او اذعان داشت : موفقیتهای کسب شده در حوزه ورزش زنان با حفظ تمامی شعائر اخلاقی و دینی ،تمامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته است که از ان می توان به عنوان دستاوردی بزرگ نام برد.

 

نظر شما