خودروهای جدید آتش نشانی کرج رونمایی شدند

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۰:۱۵:۴۸
کد خبر: ۱۰۱۱۳۴۶
خودروهای جدید آتش نشانی کرج رونمایی شدند
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: برای خرید این خودرو ها 31 میلیارد تومان هزینه شده و طبق استاندارد برای هر 17 هزارنفر باید یک خودروی آتش نشانی و برای هر 50 هزار نفر یک ایستگاه آتش نشانی وجود داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محمد یساولی روز شنبه ۱۷ خرداد در مراسم رونمایی از ۹ دستگاه  خودروی جدید آتش‌نشانی شهرداری کرج، اظهار کرد: در حال حاضر ۲۹ ایستگاه آتش نشانی در کرج فعال است در حالی که در مقایسه با جمعیت این شهرستان باید ۳۵ ایستگاه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تا دو ماه آینده دو ایستگاه آتش نشانی جدید در کرج راه اندازی می‌شود، گفت: در حال حاضر کرج ۲۹ ایستگاه آتش نشانی دارد که تا دو ماه آینده به ۳۱ ایستگاه می‌رسد.

یساولی با اشاره به تعداد خودروی عملیاتی این سازمان توضیح داد: در حال حاضر ۱۰۱ خودرو عملیاتی آتش نشان داریم که به زودی ۹ خودروی جدید به آنها اضافه می‌شود.

وی همچنین با اشاره به کمبود نیروهای آتش نشان کرج افزود: هر چند به تازگی ۶۵ نیروی جدید به سازمان اضافه شده ولی ما همچنان ۱۹۱ نیرو کم داریم .

این مسئول اضافه کرد: تا پیش از اضافه شدن این ۶۵ نفر کرج ۴۴۷ نیروی عملیاتی آتش نشانی داشت.

یساولی با این توضیح که سازمان آتش نشانی شهرداری کرج امسال ۸۰ درصد بودجه عمرانی را کسب کرده است، گفت: در حوزه عملیات ۱۰۰ درصد تجهیزات و ناوگان مورد نیاز خریداری و به ایستگاه‌ها اضافه شده است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز