معاون سازمان صمت گلستان خبر داد:

شناسایی کافی نتی که به ازای ثبت نام هر خودرو مبلغ ۵۰۰ هزار تومان دریافت میکرد/ مردم نظارت هوشیارانه داشته باشند

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۱:۲۸:۳۰
کد خبر: ۱۰۱۱۳۷۲
معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت گلستان گفت: طی بازرسی ها یک کافی نت در مرکز استان شناسایی شد که به ازای هر ثبت نام مبلغ 500 هزار تومان هزینه از افراد دریافت میکرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: علی اصغر اصغری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در خصوص وظیفه سنگین و حساس اطلاع رسانی رسانه ها در شرایط اقتصادی کنونی  اظهار کرد: رسانه ها بایستی سعی کنند فعالیت های دستگاه ها را نیز منتشر کنند تا مردم در جریان نظارت مسئولین قرار بگیرند.

وی در ادامه به ممنوعیت نگهداری خودرو های فاقد پلاک اشاره کرد و افزود: در چند روز گذشته گشت هایی از پارکینگ های زیر مجموعه شهرداری و گاراژها و انبار های نمایندگی های شرکت های خودرو ساز به عمل آمد و خودروهایی مشاهده شد که از انبار های تهران به اینجا منتقل شده بود که به افراد نگهدارنده این خودرو ها اخطار داده شده است که بایستی اسناد و مدارک این خودرو ها ارائه کنند و صاحب خودرو موظف است ظرف مدت 72 ساعت پلاک خودرو را دریافت نماید در غیر این صورت برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون در استان گلستان پرونده احتکار و کشف خودرو نداشته ایم.

وی تاکید کرد: نظارت بر دفاتر پیشخوان دولت و کافی نت ها که ثبت نام خودرو را انجام میدهند نیز انجام میشود و در چند روز گذشته یک کافی نت در مرکز استان شناسایی شد که به ازای هر ثبت نام مبلغ 500 هزار تومان هزینه از افراد دریافت میکرد که با اقدامات صورت گرفته زمینه های برگشت پول به مردم فراهم شد.

اصغری گفت: مردم نیز بایستی هوشیار باشند و از پرداخت مبالغ غیر متعارف پرهیز کنند و با نظارت هوشیارانه جلوی تخلفات احتمالی را بگیرند.

وی در ادامه تصریح کرد: ارزش پرونده های بازرسی در ماه مبارک رمضان بالغ بر 22 میلیارد ریال بوده و شکایت از نانوایی ها بیشترین مورد شکایت مردم بوده است.

وی افزود: به طور کلی بیشترین شکایات مردم مربوط به مواد غذایی و بعد از آن در حوزه پوشاک، مشاورین املاک و خدمات مربوط به خودرو و مکانیکی ها می باشد.

وی افزود: در شرایطی که قیمت یک کالا و یا یک ماده غذایی افزایش پیدا میکند بایستی مردم تقاضا را مدیریت کنند زیرا  تنها عرضه نیست که بایستی مدیریت شود و دولت تنها وظیفه ایجاد زیر ساخت ها را دارد تا زمینه تولید فراهم شود تا نیازی به مداخله همیشگی دولت در عرضه و تقاضا نباشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز