انهدام باند سارقان اماکن خصوصی با ۲۶ فقره سرقت در"ساوجبلاغ"

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۳:۳۰:۵۷
کد خبر: ۱۰۱۱۴۸۱
انهدام باند سارقان اماکن خصوصی با ۲۶ فقره سرقت درساوجبلاغ
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری اعضای باند سارقان اماکن خصوصی و کشف 26 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری برنا استان البرز، سرهنگ علی سلیمانی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مغازه در یکی از روستا های بخش چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ و ارجاع این پرونده به پلیس آگاهی این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با به کارگیری اقدامات پلیسی و انجام تحقیقات گسترده میدانی موفق به شناسایی یکی از سارقان که از مشتریان این سوپر مارکت بود شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان با شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی با مقام قضائی، به مخفیگاه وی اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را به همراه یکی از همدستانش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ سلیمانی با بیان این که متهمان به صراحت به سرقت از مغازه اقرار کرد، افزود: در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان مشخص شد متهمان با تشکیل یک باند 5 نفره اقدام به سرقت از اماکن باغ ها و ویلاهای شهرستان ساوجبلاغ می کنند.

وی ادامه داد: کارآگاهان در ادامه با شناسایی 3 نفر دیگر از اعضای این باند سرقت، با هماهنگی مقام قضائی به مخفیگاه شان اعزام و در چند عملیات همه آن ها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان که با مشاهده مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت در پیش روی خود نمی دیدند لب به اعتراف گشوده و به 26 فقره سرقت از اماکن خصوصی اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با بیان این که متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند خاطر کرد: مبارزه باسرقت یکی از مطالبات و انتظارات به حق مردم است و پلیس با بکارگیری حداکثر توان در این راه تمام تلاش خود را به کار گرفته است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز