استاندار لرستان:

لزوم آمادگی جهت پیشگیری از آتش سوزی احتمالی در جنگل های استان/ هدف از استقرار هواپیما در استان شناسایی و پایش محل های آتش سوزی است

۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۱:۵۹:۵۷
کد خبر: ۱۰۱۱۹۴۶
لزوم آمادگی جهت پیشگیری از آتش سوزی احتمالی در جنگل های استان/  هدف از استقرار هواپیما در استان شناسایی و پایش محل های آتش سوزی است
سیدموسی خادمی گفت: به منظور پایش جنگل ها و مراتع استان یک فروند هواپیما با هدف شناسایی در استان مستقر شد .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ خادمی روز یکشنبه در حاشیه   آغاز به کار گیری یک فروند هواپیمای کوچک با کاربری شناسایی و پایش در فرودگاه خرم‌آباد ،اظهار کرد: با توجه به بارش های خوب سال زراعی جاری وضعیت استان به لحاظ پوشش گیاهی و جنگلی بسیار مطلوب است که با توجه به گرم شدن هوا احتمال خطر آتش سوزی در این مناطق بالاست .

اوافزود: با توجه به اینکه بیشترین بخش جنگل زاگرس در منطقه لرستان واقع شده است، پیشگیری از آتش سوزی بر اثر عوامل طبیعی یا انسانی نیز ضرورت بیشتری پیدا می کند .

خادمی  با تأکید بر لزوم آمادگی جهت پیشگیری از آتش سوزی احتمالی در جنگل های استان ،تصریح کرد: به منظور تقویت ظرفیت استان در مواجهه با آتش سوزی مراتع، مذاکراتی جهت تهیه یک فروند هواپیمای شناسایی صورت گرفت و از امروز شاهد آغاز فعالیت این هواپیمای کاربردی در استان خواهیم بود .

استاندار لرستان گفت: هدف اصلی از استقرار این هواپیما در استان، شناسایی و پایش محل های آتش سوزی است تا در کمترین زمان ممکن اقدام لازم جهت مهار آتش انجام و از خسارات بیشتر  پیشگیری شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز