از طرح اقدام ملی مسکن چه خبر؟

۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۰۸:۵۰:۱۱
کد خبر: ۱۰۱۲۳۷۳
از طرح اقدام ملی مسکن چه خبر؟
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود گفت: سهمیه شهر جدید بینالود از طرح "اقدام ملی تولید و عرضه مسکن" به منظور ساخت واحدهای مسکونی چهار هزار واحد است که در دو مرحله ساخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حمیدرضا یزدانی افزود: زمین برای ساخت این تعداد واحد در بینالود پیش بینی شده است و در مرحله نخست هزار واحد و در مرحله دوم سه هزار واحد در قالب پروژه‌های انبوه سازی، مشارکتی و خودمالکی ساخته می‌شود.

وی ادامه داد: مالکان اراضی داخل محدوده شهر جدید بینالود در صورت تمایل می‌توانند از تسهیلات پروژه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن به منظور ساخت واحدهای مسکونی بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود با اشاره به اعطای مشوق های در نظر گرفته شده به واجدان شرایط گفت: مالکان حقیقی پس از ثبت نام، تشکیل پرونده و طی مراحل قانونی می‌توانند از مشوق‌ها و تسهیلات ویژه متناسب با شرایط پروژه شامل تخفیف در هزینه‌های صدور پروانه و تسریع در اخذ تسهیلات بانکی بهره‌مند شوند.

یزدانی افزود: مهمترین شرط بهره‌مندی از تسهیلات مذکور عدم استفاده از تسهیلات دولتی کم بهره و دریافت زمین و مسکن از دولت است که پس از ثبت نام، شرایط متقاضی توسط مبادی ذیربط بررسی و نتیجه جهت پیگیری به متقاضیان اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: متقاضیان باید از طریق سامانه طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز