معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده:

البرز برای ارتقا وضعیت زنان و خانواده برنامه ای منسجم دارد

۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۰:۳۵:۲۲
کد خبر: ۱۰۱۲۹۸۶
البرز برای ارتقا وضعیت زنان و خانواده برنامه ای منسجم دارد
معاون زنان و امور خانواده ریاست جمهوری گفت: استان البرز جزو استان هایی است که برای ارتقا وضعیت زنان و خانواده، برنامه منسجم و با هدف گذاری های مشخص در راستای عدالت اجتماعی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، معصومه ابتکار در مراسم امضای تفاهم نامه دو جانبه اجرای طرح تاب آوری اجتماعی در البرز که عصردوشنبه در محل معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری برگزار شد، با اشاره به اینکه سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده در البرز نهایی شده و در شورای توسعه استان به امضا رسید، افزود: استان البرز جزو استان هایی است که برای ارتقا وضعیت زنان و خانواده، برنامه منسجم و با هدف گذاری های مشخص در راستای عدالت اجتماعی دارد.

وی ادامه داد: یکی از زمینه های کاری ما در ارتباط با ارتقا وضعیت زنان و خانواده و انسجام اجتماعی، ارتقا تاب آوری اجتماعی است که امروز با حضور استاندار البرز موافقت نامه دو جانبه ای در این راستا به امضا رسید.

ابتکار گفت: این طرح 2 دوره در سال های قبل در نقاط مختلف استان البرز اجرا شده و امسال نیز پس از امضا این موافقت نامه اجرایی خواهد شد.

وی افزود: در نقاطی که مستعد آسیب های اجتماعی و اقتصادی هستند، دوره های آموزشی برای مردم با هدف ارتقا توانمندی های آنها برگزار می شود و تسهیل گران مجرب در این زمینه برای کمک به ارتقا اعتماد به نفس و خودباوری مردم پیش بینی شده اند.

این مسئول اضافه کرد: پیرو این امر موافقت نامه ای با وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی داریم که در نقاط مورد نظر، تعاونی هایی برای توسعه فعالیت های اقتصادی علاقمندان ایجاد کنیم و از تسهیلات بخش تعاون نیز بهره برداری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز