در دفاع از حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد

۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۳:۴۱
کد خبر: ۱۰۱۳۲۳۹
در دفاع از حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد
جلسه هماهنگی اجرای طرح جانمایی سایت جدید پسماند شهرستان صبح امروز با حضور فرماندار ارومیه و جمعی از مدیران شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، علیرضا ملامحمدی زاده در این جلسه بررسی تمامی جوانب در مکان یابی سایت جدید پسماند شهرستان را ضروری دانسته و اظهار داشت: دستگاه های متولی باید حساسیت بالایی در مکان یابی سایت جدید پسماند ارومیه داشته باشند تا در آینده با مشکل خاصی روبرو نشویم.

فرماندار ارومیه در ادامه با تاکید بر اهمیت جلب رضایت مردم در مکان یابی سایت جدید پسماند شهرستان، تصریح کرد: مسئولان اگر با حسن نیت برنامه ها را پیش ببرند، از وقوع نارضایتی های احتمالی پیشگیری خواهد شد.

وی با اعلام اینکه در دفاع از حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد، گفت: برنامه ریزی و نظارت بر تفکیک زباله از مبداء و انتقال نخاله های ساختمانی به محل های تعیین شده باید به صورت جدی پیگیری شود.

ملامحمدی زاده در پایان زمان بندی برای مکان یابی سایت جدید پسماند شهرستان را ضروری دانسته و یادآور شد: دستگاه های مختلف در حد توان با شهرداری جهت تامین ماشین آلات انتقال پسماند همکاری داشته باشند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در این جلسه اکتفاء به مُسکن های مقطعی در برنامه ریزی شهری را مضر دانسته و افزود: در مدیریت پسماند شهرستان و بخصوص مکان یابی سایت جدید پسماند باید برنامه ریزی بلندمدت داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز