معاون منابع انسانی دادگستری لرستان:

تشریح برنامه های هفته قوه قضاییه در لرستان / افتتاح چند طرح ادراری و ورزشی در اداره کل زندانهای استان

۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۱:۴۳:۰۳
کد خبر: ۱۰۱۳۵۴۸
تشریح برنامه های هفته قوه قضاییه در لرستان  /  افتتاح چند طرح ادراری و ورزشی در اداره کل زندانهای استان
فیض اله شیرزادی گفت: در هفته قوه قضاییه مسابقات ورزشی در سطح دستگاه قضایی استان و سازمان های تابعه و با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛شیرزادی در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته قوّه قضائیه ضمن تبریک پیشاپیش هفته قوّه قضاییه به خادمان مردم در دستگاه قضایی و سازمانهای تابعه ، اظهارکرد: در این هفته سعی می‌شود به منظور اکرام مقام شامخ شهدای قوّه قضاییه و در رأس آنها شهید گرانقدر دکتر بهشتی اقدامات، خدمات و دستاوردهای دستگاه قضایی به عامه مردم اطلاع‌رسانی شود.

او با اشاره به اینکه دادگاه عمومی بخش های زاغه، طرهان، ویسیان و ذلقی در هفته قوّه قضاییه افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید ، افزود: تلاش خواهیم کرد تا زحمات و عملکرد همکاران دستگاه قضایی و سازمان های تابعه را به سمع و نظر شهروندان استان برسانیم و حتی در سطح کشور نیز انعکاس دهیم.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته قوّه قضاییه در استان ضمن اشاره به اینکه در اوّلین روز هفته قوّه قضاییه گلزار شهدای گمنام و مزار شهیدان رحیمی و صادقی توسط پرسنل قضایی و اداری دادگستری و سازمانهای تابعه غبارروبی و عطرافشانی خواهد شد، تصریح کرد: دیدار اعضای شورای قضایی و پرسنل خدوم دستگاه قضایی در استان با نماینده ولی فقیه از دیگر برنامه‌های این هفته می باشد.

شیرزادی ضمن اشاره به اینکه در این هفته نشست خبری رییس کل دادگستری استان با اصحاب رسانه برگزار خواهد شد،گفت: در هفته قوه قضایی امسال معاونین و مسئولان ارشد دستگاه قضایی ومدیران کل سازمانهای تابعه استان در صدا و سیما حضور خواهند یافت و به تشریح عملکرد دستگاه قضایی و نیز پاسخگویی به سوالات مردم خواهند پرداخت.

معاون منابع انسانی دادگستری استان ضمن اشاره به اینکه قضات و کارشناسان دادگستری در مساجدی که نماز جماعت در آنها برگزار می‌شود حضور خواهند یافت و پاسخگوی مردم بوده و همچنین اطلاعات حقوقی را در اختیار نمازگزاران قرار خواهند داد، یادآورشد: در طول تمام هفته قوّه قضاییه مدیران سازمان های تابعه و دستگاه قضایی با مردم ملاقات رو در رو و بی واسطه خواهند داشت.

او با اشاره به اینکه دیدار با خانواده معظم شهدا در سین برنامه های هفته قوه قضاییه لرستان قرار دارد ،گفت : در صورت برگزاری نماز جمعه مسئولان قضایی استان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان ها و مرکز استان در طی هفته قوّه قضاییه خواهند بود.

معاون رییس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه میزگردهای تخصصی با موضوع جهش تولید، رونق تولید، مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، پیشگیری از وقوع قتل های عمد و تیر اندازی ها، ترویج فرهنگ صلح و سازش، محیط زیست و جرایم فضای مجازی در صدا و سیمای مرکز استان برگزار خواهد شد،  عنوان کرد: ساختمان پزشکی قانونی شهرستان رومشکان آماده بهره‌برداری است که ان شالله در هفته قوّه قضاییه افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

او ضمن اشاره به اینکه در این ایام مسابقات ورزشی در سطح دستگاه قضایی استان و سازمان های تابعه و با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا خواهد شد،  یادآورشد: از قضات و کارمندان نمونه استان تجلیل و از زحمات آنان قدر دانی بعمل خواهد آمد.

شیرزادی در پایان به افتتاح ساختمان دادسرای دلفان در هفته قوّه قضاییه اشاره کرد و افزود: چند طرح  آماده بهره برداری هستند که در این ایام افتتاح خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز