استاندار اردبیل:

اجرای پل قدس اردبیل امسال به پایان می رسد

۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۳:۱۵:۵۹
کد خبر: ۱۰۱۳۶۴۲
اجرای پل قدس اردبیل امسال به پایان می رسد
استاندار اردبیل گفت: با اعتبار اختصاص یافته از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور به اجرای طرح پل قدس این پروژه در سالجاری تکمیل می شود.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو در گفت و گوی خبری افزود: از محل سفر سال گذشته رئیس جمهور ۳۶ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافته بود که ۴۵ میلیارد تومان هم در سفر اخیر رئیس برنامه و بودجه اختصاص یافته است.

وی افزود: با اختصاص این اعتبارات که جمعا ۸۰ میلیارد تومان می شود، اجرای این پل تسریع می شود.

استاندار اردبیل گفت: امید است با همکاری شهرداری و حمایت شورا این پل در سالجاری تکمیل و به بهره برداری برسد.

بهنام جو همچنین به عملیات اجرایی چهار بانده کردن جاده اردبیل سرچم از سال گذشته اشاره کرد و افزود:چهار بانده کردن ۹۰ کیلومتر این مسیر از سمت اردبیل از سال گذشته آغاز شده  و امسال هم ۲۵ کیلومتر آن  به بهره برداری می رسد.

وی افزود: برای چهار بانده کردن مسیر بعد از تونل ها  تا سه راهی سرچم‌  نیز از محل ماده ۵۶ حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: به زودی عملیات چهار بانده کردن از سمت زنجان و سرچم به سمت اردبیل نیز آغاز می شود.

وی با اشاره به سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به استان در خصوص حمایت از نوآوران و فناوران جوان استان از تامین ساختمان ملکی برای پارک علم و فناوری استان خبر داد.

بهنام جو افزود: پارک علم و فناوری استان دارای زمینی در شهرک الهیه بود که اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار فضای فعالیت برای جوانان نوآور احداث می شود.

وی تصریح کرد: این فضا به مساحت پنج هزار متر تا پایان سالجاری احداث و در اختیار جوان نوآور قرار خواهد گرفت.

بهنام جو اظهار کرد: دانشگاههای استان  هم با هدف حمایت از گروههای دانش بنیان فضاهای خالی خود را در اختیار آنان قرار داده اند.

 استاندار اردبیل در پایان گفت: با هدف حمایت از گروههای دانش بنیان تسهیلا چهار و شش درصد به آنان اعطا می شود.

وی جهش در بخش نوآوری و فناوری را در استان بالا دانست و گفت: با اینکه در این خصوص همچنان نیاز به تلاش بیشتری داریم ، ولی در عرض چند سال اخیر جهش در این بخش مناسب بوده است.

 

نظر شما