وزیر راه و شهرسازی:

کشور در پیشبرد پروژه‌های راه و شهرسازی کاملا به خودکفایی رسید

۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۶:۴۰:۳۲
کد خبر: ۱۰۱۴۲۳۹
محمد اسلامی با اشاره به اینکه کشور در پروژه‌های راه‌سازی و عمرانی کاملا به خودکفایی رسیده است، تاکید کرد: تحریم‌ها هیچ تاثیری بر طرح‌های راه و شهرسازی نداشته است. ‎

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران؛ محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، در حاشیه افتتاح چندین پروژه راه‌سازی مازندران اظهار داشت: دولت در سال‌های اخیر با استفاده از ظرفیت‌های داخلی پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی را به سطح موفقی از خوداتکایی و خودکفایی رسانده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی پروژه‌های کشور عملیاتی است، افزود: سیاست دولت حداکثر استفاده از شرکت ها، متخصصین و نیروهای داخلی برای پیشبرد پروژه های عمرانی می باشد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در هیچکدام از پروژه های راه و شهرسازی به خارج از کشور احتیاجی نداریم و تمامی برنامه ها توسط متخصصان و پیمانکاران داخلی در حال پیشبرد است.

اسلامی تاکید کرد: تجربه چهار دهه انقلاب به ما آموخته که هیچگاه نمی توانیم در تحقق برنامه‌های عمرانی خود به کشورهای دیگر اطمینان کنیم و باید برپاهای خود بایستیم.

به گفته او دولت تدبیر و امید نیز از همین تجربه تاریخی استفاده کرده است و در هفت سال اخیر با اتکا به نیروهای داخلی و جوانان تمامی پروژه های شهرسازی را عملیاتی و بسیاری را نیز بهره‌برداری کرد.

وزیر راه و شهرسازی با بی اثر دانستن تحریم‌ها در ممانعت از تحقق برنامه های عمرانی، گفت: حتی تحریم‌های مویرگی و ظالمانه نیز نتوانسته و نخواهد توانست مانع برنامه‌های ما شود.

اسلامی اظهار داشت: چنانچه نیازی هم در کشور وجود داشته باشد که در داخل تامین نشود نیز با اتکا به متخخصصان و دانشگاه ها و مراکز علمی کشور تامین و آن نیاز برآورده خواهد شد همانطور که تا کنون چنین شده است.

وی تاکید کرد: سخت‌تر شدن تحریم ها ما را در خودکفایی مصمم‌تر و توان و کشف ظرفیت های داخلی را نیز قوی‌تر خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز