مسجدی، دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی تاکید کرد

جایگاه ویژه استان اردبیل در ورزش قهرمانی و حرفه ای در کشور

۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۰۶:۵۴:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۴۵۰۰
جایگاه ویژه استان اردبیل در ورزش قهرمانی و حرفه ای در کشور
مسجدی، دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: ورزش استان اردبیل جایگاه ویژه ای در بخش ورزش قهرمانی و حرفه ای در کشور دارد.

به گزارش برنا،مسجدی دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی در مجمع انتخاباتی هیات پزشکی استان اردبیل با اشاره به جایگاه ورزش استان اردبیل در کشور گفت: استان اردبیل در بخش ورزش قهرمانی و حرفه ای و حتی در ورزش همگانی از جایگاه ویژه ای در کشور برخوردار است.

وی گفت: استان اردبیل توانسته است در سطح ملی و بین المللی ورزشکاران بنامی را تحویل جامعه ورزش و جوانان بدهد.
دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی اضافه کرد: استان اردبیل درزمان ویروس کرونا توانست عملکردی خوبی را داشته باشد و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی از شیوع این ویروس در بین ورزشکاران جلوگیری کند.
او افزود: از مهمترین کارهای هیات پزشکی ورزشی رسیدگی به امورات خدمات درمانی ورزشکاران و قهرمانان ورزشی می باشد که با آمار و اطلاعاتی که در اختیار داریم استان اردبیل توانسته در این حوزه نیز عملکرد خوبی را داشته باشد.
در ادامه سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل هم گفت: باید تلاش کنیم تا جامعه ورزش و جوانانی که در مناطق روستایی فعالیت ورزشی انجام می دهند هم شامل بیمه ورزشی شوند.
او گفت: بازرسین اداره کل ورزش و جوانان باید با بازرسی مستمر از باشگاه ها و اماکن ورزشی در جهت پیشگیری از آسیب دیدگی ورزشکاران گام بردارند .
انوشیروانی اضافه کرد: هیات پزشکی ورزشی استان اردبیل خدمات ارزنده ای هم چون خدمات فیزیوتراپی، لیزرتراپی، ویوتراپی، خدمات رایگان و صدور گواهی سلامت، مشاوره های رایگان در حوزه های تغذیه ورزشی، روانشناسی در ورزش و بخش های دیگر به ورزشکاران استان اردبیل ارائه می دهد که قابل تقدیر و ستایش است.

 

نظر شما